9 Mayıs 2013 Perşembe

sephora - nars alışverişi

merhabalar..

geçen gün sephoraya uğradım %15 indirim kuponum vardı onu kullanmadan olmazdı.. bende dolandım dolandım alacak bir şeyde bulamadım sonunda bu tatlı şeyi aldım..



2 gündür kullanıyorum vee ççook memnunum. .rengi müthiş,aydınlatması harika,eğer koyu tenliyseniz rengini bile belli etmiyor açık tenlilerde nasıl durur bilemem.. nokta kadar bir ürün 2 yanağıda aydınlatmaya yetiyor bereketli bir ürün yani kolay kolay bitmez.. kısacası ben bu bebişi çook ama çook beğendim ve olurda eğer günün birinde biterse tekrar alırım :)  normal fiyatı : 78 tl ben %15 indirim ile 66 tl ye aldım..

sağ alttada testerlarımı görüyorsunuz :) tester istemeyi unutmayın bayanlar..

sıradaki yazılarım :  gratis-watsons anneler günü indirim alışverişi..


renkli günler geceler sabahlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder