4 Mart 2013 Pazartesi

elca alışverişim

merhaba sevgi ve saygıdeğer okuyucalarımm :) keyifiniz yerinizdedir inşallah :) istanbulda harika bir güneş var geri kalan tüm günlerimizin güneşli olması dileğiyle...

geçenlerde elcaya uğradım ve payıma düşenler bunlar oldu..

1-bobbi brown corrector-dark peach
2-clinique yüz temizleme seti

1-bobbi brown corrector dark peach-- evet aslında elcaya gitme sebebim buydu. elcada sürekli bobbi brown'un correctorları kapatıcıları fondotenleri bulunuyor. eğer kaliteli bir fondotene ihtiyacım olduğu zaman elcadan bobbi brown alıcam (50tl).

neyse bu ürün bildiğiniz üzere bir çok bloggerda tanıtıldı yazıldı çizildi. ee tabi bu da bende merak uyandırdı ve sonunda kavuştum. hala resimdeki gibi duruyorrrr kullanmaya kıyamadım henüz :) kullandıktan sonra tekrar yorumlarımı yapıcam bunun hakkında. fiyatı 45 tl.
aslında bir çok renk vardı ama orası cok sıcak ve çok kalabalıktı,turuncu olması daha iyi bu correctorların bende bunu kaptım umarım hata etmemişimdir :)


2-clinique yüz temizleme seti -- bu set 1-2 ay öncesine kadar sephora boyner vs satılıyormuş ve fiyatı 50 tl üstüymüş hiç görmedim ama çok duydum.. bende clinique ürünlerini denemek istiyordum özellikle toniğini. bu setide 35 tl.ye görünce alıverdim :) şu an elimdekileri bitirmeye çalışıyorum daha sonra bunları kullanıcam.
içerisinde;
*orjinal boy tonik
*nemlendirici (15ml)
*yüz temizleme   jeli (15ml)

resimlere nasıl kullanılacağını anlatan bir yazı var.şahsen bunun sayesinde ayırt edebildim ben kremle temizleme jelini.. :)

bu ürünüde kullanınca yorumlıcam :)

bu da fişim..

unutmadan ; elcada çok fazla bobbi brown,clinique ürünü var..mac.te var ama daha az. bb'nın fırçaları bile vardı kendimi zor tuttum almamak için.. istanbulda oturan herkesin elca'ya uğraması gerekiyor bence :) sadece kredi kartıyla alışveriş yapılıyoorrr aklınızda bulunsun :)

bollll güneşli renkli günler,geceler,sabahlar...

8 yorum:

  1. yaşasın alışveriş güzel günlerde kullan :) mayısta istanbuldayım gidebilirsem bende bir uğramak istiyorum bakalım :))

    YanıtlaSil
  2. aynen :) yaşasınn alışverişşşş :) bence mutlakaaa ama mutlaka uğraaa sakın uğramadan gitmee :)

    YanıtlaSil
  3. vala şu elcaya gitmeden ölürsem gözlerim açık gidicem:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaahhhh sen daha gitmedinmiiiiii :)) bir an onceee gitmelisin mutlakaa:)

      Sil
  4. ne güzel şeyler almşsın,güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim daha iyileri sizin olsun :)

      Sil
  5. Bende gitmek istiyorum artık şu Elca'yaa :)
    Aldıklarını çok beğendim,güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir an once git bence aliskanlik yapiyor orasi resmen :) tesekkur ederimm:)

      Sil