9 Ocak 2013 Çarşamba

sephora(9) ve mac springsheen allık ..

merhabalar. bugün size iki tane farklı allık göstericem.renk olarakta birbirlerinden farklılar :) iki ayrı post yapıcaktım ama biraz üşendim :)
ürünlerim

1-sephora 9 numaralı allık.
 




mat bir allık değil kendinden ışıltılı. ben severim bu tarz ürünleri arada bir ışıltı gereklı yüze.rengi bronzer olcak kadar kahve desem değil şeftali olcak kadar turuncu değil. ben kendi çapımda koyu şeftali dedim buna :) çünkü yüze sürünce kahve değilde böyle koyu bir şeftali tonu oluyor:) uzun zamandır kullanmıyordum bunu gün yüzüne çıkardım kullanmaya başlıyorum. kalıcılığı bana göre iyi. hiç tazeleme gereği duymuyorum ama benim cildim kuru bir yapıya sahip olduğu için.ama tazelenme ihtiyacı duyulabilir çook az uçuyor tazelemesenizde olur yani kalıcı bir allık :) fiyatı galiba 20-40 arası bir şey. 40tan fazla değil sanırsam ben aldığımda indirimdeydi hatırlamıyorumda zaten şu an güncel fiyatını :)

2- mac springsheen.

işte bu benim 2012 favorim..  rengine gerçekten hastayım. hatta o kadar hastayımki bitmesin diye kullanmaya kıyamıyorum kendisini :) çoğunuzun bildiği mac kalitesi.kalıcı uçmuyor fırçanın ucunu değdirmeniz yetiyor ürün hemen geliyor çünkü sizi zorlamıyor. ben açık buğday tenliyim ve renk gerçekten çok güzel duruyor. mac ten allık isteyenler bence ilk buna baksın her tene uyacağını düşünüyorum. bana hediyeydi fiyatını bilmiyorum ama şu an mac allıklar galiba 68 tl :/



soldaki sephora sağdaki mac. resimlerde renk tonları aynı çıkmış ama alakaları yok. biri dediğim gibi koyu şeftali diğeridee çok tatlı bir pembe. ikiside kendinden sedefli.


renkli günler,akşamlar,geceler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder