3 Ocak 2013 Perşembe

günün makyajı # 3






bir günün makyajı yazısıyla daha karşınızdayım :) ben detaylı ürün anlatamıyorum erken gidip geç geliyorum genelde ve tek tek resim çekemiyorum kusura bakmayın ama elimden geldiği kadar makyaj  yaptığım ürünleri tanıtmaya ve göstermeye çalışıcam :)



aslında benin tanıttığım ürünler belli genelde aynı şeyleri kullanıyorum :)

kapatıcılarım,far bazım,rimellerim,göz kalemim,sabitleyici pudram.. bunların çoğu fix.tir benim için :)

far setini yurtdışından getirtmiştim coastal scents sitesinden bir kaç fırçayla birlikte almıştım. gördüğünüz gibi farların minicik 3-5 fırça darbesiyle biter diye tahmın ediyorum.ama mat değil hiç biri hepsi simli.ben makyajımda sol üst 2. açık pembe bütün göz kapağıma ve gözün dış kısmına 4.sıradaki en alttaki kahveyi kullandım..
pudram tbs. bitirmeye çalışıyorum onuda.
allıkta mac.in koleksiyonundan seviyorum rengi çok tatlı :)  pembesi satış blogumda beklerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder