6 Aralık 2012 Perşembe

inglot indirimi part 2

evettttt.. malesef kızlar kötü haberim var. bugün öğrendim aslında benim aklıma gelmişti ama hadi canım olur mu öyle şey koskoca inglot demiştim ama demekki oluyormuş..

''''''''''''''''''''''''' inglot kapanıyor''''''''''''''''''''''''''''''''''''

benim için gerçekten tam bir yıkım.çünkü ben aşığım oraya.bu kadar ucuza bu kadar kalite herhalde bir daha bulamayız bence.bugün gittiğim inglottaki çalışan söyledi kapanacağını.üstelik yılbaşı gelmeden kapancakmış.biliyorsunuzdur inglot polonyada üretiliyor ve ordakilerle anlaşmazlık yüzünden Türkiye pazarından çekiliyorlarmış.
benim bildiğim bu eğer başka şey bilen varsa söyleyip beni düzeltip yada aydınlatabilir.

eğer makyaja dair bir şeyler istiyorsanız kaçırmadan elinizi çabuk tutun derim.
ben bir daha ürün almam demiştim bugunku aldıklarımdan sonra ama galiba 3-5 bir şey stok yapıcam.
neyse aldıklarıma gelelim...
1-ysm fondoten..yapısını çok beğendim çok ince çok doğal duruyor.30ml.ben çook küçük diye düşündüm çünkü minicik bir tüpte.lakim mac fondotenlerle aynı ml.de
2-amc concealer..bunu merak ediyordum zaten denemek için sabırsızlanıyorumm.bununda yapısını beğendim.concealerlarda numaralar bitmiş çoğu almak istiyosanız yarın ilk inglota koşun.10ml.buda çok küçük geldi ama maybelline 7.5ml ve bir yıldır kullanıyorum resmen onu.indirimdeyken onla aynı paraya geliyor stok yapmayı düşünüyorum.
3-amc acı kahve jel eyeliner.normalde likit alıcaktım ama kalmamıştı.madem kapanıyor bende jel alıyım dedim daha önce kullanıyordum o yüzden aldım.duraline ile kullanıyorum çünkü kuruyup çatlıyor ama benim için sıkıntı değil..
4-kesik uçlu eyeliner fırçası..bunuda almış olmak için aldım açıkcası.kapancağını duyduktan sonra ordaki her şeyi alabilirim :)



4 yorum:

  1. Adsız10.12.12

    Merhaba.ben ınglotta calısan personelım.musterılerden boyle bırseyler duyuyoruz ama bız boyle bırsey duymadık kımsenın haberı yok sıze nerdekıler soyledı oyle bırsey bılmıyoruz ama sanmıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben marmara forumdaki çalışanlardan duydum.istanbulda gitmediğim 2-3 tane inglot kalmıştır herkes farklı şeyler söylüyor ne çalışan ne de tüketici tam bir şey bilmiyor ama umarım kapanmaz

      Sil
  2. Adsız2.1.13

    tüm çalışanların haberleri var nasıl size haber vermediler anlamıyorum? marmara forum 1 ocakta kapandı metrocity bu ay kapanacakmış. bahar ayına kdr tamamı kapancak acı ama gerçek. çok üzüldüm. siz hangi inglottan alışveriş yaptınız ben koyu kahve eyeliner bulamıyorum nerden aldınız ki?

    YanıtlaSil
  3. evet dediğiniz gibi acı ama gerçek :( ben şahsen çok seviyordum alternatif bir kozmetik olduğu için uygun fiyatlı ve kaliteliydi. ben eyelinerimi marmara forumdan almıştım ama indirimin ilk zamanları aldım. şimdiye hiç bir şey kalmamıştır eminim..

    YanıtlaSil