10 Aralık 2012 Pazartesi

gene inglotttttttt :))

resim çekmeye üşendiğim için özür dilerim çünkü şu an çok yorgunum ve fırçacığımı yıkadım :) o yüzden internet sitesinden aldığım resimleri koyucam tekrar kusura bakmayın...


 evet rujumun rengi buna yakın.hhiiiiiiçç bir renk ruj kalmamış desem yeridir.bir sürü var ama doğal tonlarda benim tenime yakışacak tonlarda sıfır yanii..benim dudağımda doğal durdu hafif renk verdi.renk vermesi ve pigmenti güzell.ilk inglot rujum daha önce amc kalem rujları kullanıyordum ama bu da güzel en azından nemlendirmesi var :) numarasıda 110 :)  rengine aşık oldum evet çok beğendimm :) bir gün gerçek rengini paylaşcam sizlerle :) ve paylaştım :) çokta bir farkı yokmuş internetten aldığımla gerçek rengi arasında :)
yessss.bu da bildiğiniz 4ss.bende 6ss vardı onu daha önce tanıtmıştım sabitleyici pudrayı sürmek için kullanıyordum ama artık onun görevini bu yapacak ve 6ss kendi görevinee :)

başı 6ss e göre bence baya büyükk ama gözaltı kapatıcısı,sabitleyici pudra sürmek için idealll..


VS'da uğradım ve onunda resimlerini önümüzdeki günlerde koyacağım..body lotionlar 3tanesi 75 tl.di almamak için kendimi o kadar zor tuttumki anlatamammmm..

bu da 4ss ve 6ss'in fırça ebat farkı..

sağdaki 4ss soldaki 6ss.

4ss kocaman fırçası geçekten tam kapatıcı ve gözaltına sabitleyici pudra sürmek için ideal
6ss ise tam bir blending fırçası.. ikiside benim bebeklerim :)


herkese vs pembesiyle mutlu günler akşamlar:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder