30 Aralık 2012 Pazar

mango indirimi // part 1 //

merhabalarr... bugün size mango indiriminden aldığım ufak şeyleri göstericem :) kendimi ve kartımı diğer indirimlere saklıyoruuumm :)



                                                                    bu iki kazağın renklerine bayıldım ve ikisinide aldım :) çook ince bir şey. %50 vardı bunda ve 39.90 dı aslında bu inceliğe 19tl bile çok ama nasıl aldım bende anlamadım :) ama ben böyle ince şeyleri seviyorum hırka ve kürk yeleklerin içine güzel oluyor :)

bu da tam istediğim gibi bir çanta. aslında aklımda kahverengisini almak vardı ama sonrada siyah deri ve bi tanede gri çantaya ihtiyacım olduğunu farkettim. sonra bu çanta aradığım iki özelliğin birleşimi gibiydi adeta ve aldım. siyah ve gri uyumunu ben çok severim o yüzden siyah çanta alma ihtiyacımda kalmadı :)

sizler neler aldınız mangodan :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder