25 Aralık 2012 Salı

günün makyajı #2

merhabalar. bir günün makyajı yazımla daha karşınızdayım. yazılarımı beğeniyormusunuz beğenmiyormusunuz bilmiyorum çünkü kimse yorum falan yazmıyor çok üzülüyorum :( neyse beklicem artık sabırla siz değerli okuyucalarımdan yorumlarınıza..

gelelim resimlere..

GÖZ MAKYAJIM..

önce gözaltıma tbs kapatıcısını uyguladım.onu bitirmeye çalışıyorum çok az kaldı içinde. üstünede maybilline kapatıcımı gratisten aldığım ücgen süngerleri acelem olduğu için kuru olarak uyguladım normalde ıslatıp uygularım.ve sabitleyici pudramla(tekin acar) inglot 4ss ile sabitledim.essence far bazını sürdüm.mac'in yılbaşı koleksiyonunda çıkarttığı aydınlatıcıyı göz kapağımın yarısını uyguladım essence fırça ile. üstünede sephora kahverengi farı inglot 16pp ile uyguladım ve inglot 6ss ile iyice dağıttım. loreal süper linerımı uyguladım,göz içine ve alt kirpik diplerime flormar siyah kalemi uyguladım.kirpiklerimi watsons kirpik kıvırıcı ile kıvırdım ve loreal 4D maskarayı ve mac'in kofrelerinden çıkan rimeli uyguladım ikinci kat olarak.


TEN MAKYAJIM..

ten makyajım ise sadece bunlar :) garnier bb kremi biterme çabaları içine girdim.üstüne yurtdışında sipariş vermiştim geçen sene falan ünt pudram rengi bana açık geliyor garnierde koyu ikisini beraber kullanınca güzel oluyor pudrayı sigma pudra fırçamla uyguladım. ve nars'm :)) hafif uygulamak gerektiği için onuda inglot allık fırçasıyla uyguladım kendisi allıkları yoğun uygulamıyor hafif uyguluyor ve nars için birebir bence :) tbs kaş farı onuda tbs dudak fırçasıyla uyguluyorum iki rengi karıştırıp :)

umarım sıkılmadan okursunuz :)

herkese renkli günler,geceler,sabahlar,akşamlar..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder