4 Aralık 2012 Salı

inglot indirimi part 1

merhabalar.aslında aralığın ortalarına doğru gidicektim ama dayanamadım ilk alışverişimi bugün yaptım :) bakalım neler almışım

1-16PP fırça-normal fiyatı-35 tl
2-siyah göz kalemi-normal fiyatı-27..(bir de amc serisi var waterproff daha dayanıklı olanı)
3-pudra süngeri-5tl gerçek fiyatı
4-29PO fırça olması gerekiyordu lakin kadın bana 28PO vermiş !!!!! benimde gıcık bir huyum vardır hiç kontrol etmem kime güveniyosam artık.onu değiştirip 29po alıcam çünkü 28po bende var :)

aslında kapatıcı ve acı kahve bir eyeliner alıcaktım ama gittiğim inglotta kalmamıştı ikiside başkasına bakıcam artık :)

alışveriş yapmak isteyenlere önerilerim..likit eyelinerlar waterproff değil fakatttt suda kesinlikle akma bulaşma yapmıo kalıcılığı iyi.amc serisi jel eyelinerler methini duymuşşunuzdur siz kazımadıkça onu çıkmıyor orda.bende kurudu ve çatladı ama ben o kadar çok takmıyorum duraline ile kullanıyorum.duraline da çok iyi bir ürün farlarınızı eyeliner olarak kullanabilir, kurumuş eyelinerlarınızı canlandırabilirsiniz.

dün biraz araştırma yaptım herkes amc kapatıcıdan baya memnun tüpte değil minik plastik kutuda olandan.ben ise illallah ettim ondan bitsede kurtulsam bir daha almayacağım tek şey. ! kurumuyor bi kere öyle sürdüğünüz gibi vıcık vıcık kalıyor ben hiç sevmem öyle herkes nemlendiriyor parlak güzel gösteriyor diyoda ben hiç memnun değilim sabitleyici pudra illaki kullanıyorum.
başka önerebileceğim amc likit allık.tek kelimeyle kalıcığı renk vermesi mükemmel.çok seviyorum ben.ben de bir rengi mevcut israf olmasın diye başkada almıyorum :) bereketli bir ürün baya var içinde kocaman bir pompalı tüpün içinde zaten :)
eğer makyaj ve far bazı arayış içindeyseniz mutlaka bakın ve es geçmeyin derim.
amc kalem rujlar..mat oğlu mat.yalnız fazla kurutuo rengini baya yoğuuun veriyor.altına bir lipbalm ile sürüldüğünde tadından yenmez onların.
rujları ve parlatıcıları hakkında pek bir bilgim yok kullanmadım çünkü almayıda düşünmüyorum evde bir ton rujum var kullanamıyorum ama acaip bir renk skalası mevcut.
fırça ihtiyacınız varsa mutlakaaaaaa değerlendirin.aslında tek fırça değil ne ihtiyacınız varsa alın bir daha nerde elimize geçicek bu kadar ucuz :)

neyse çok konuştum resim koyıyım azcıkta :)



 kılları sık eni dar güzel bir fırça.yıkandı kullanım için kurumasını bekliyorum :)



renkli günler,akşamlar,geceler,sabahlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder