31 Aralık 2012 Pazartesi

ufak çapta projectpan'ım

çok fazla ürün olmamakla birlikte olabildiğince elimdekileri tüketmeye çalışıyorumm :)

 1-innova tonik: alalı aylar oldu ama hala bitiremedim bu aralar sık kullanıyorum bitsin diye.
2-dove el kremi. bu aralar ellerim çok kuruyor zırt pırt sürüyorum bitsin diye :)
3-army night force parfüm(100ml) = seneler önce yurtdışından gelmişti kokusuna hasta olduğum için kullanmıyordum ama bu aralar bitirmeye niyetlendim.
4-gratis lavantalı body sprey :  çok keskin bir kokusu var oda parfümü niyetine kullanıyorum:)
5-dove salatalık özlü krem : banyodan sonra bütün vücuduma sürüyorum bitmesi için :) seviyorumda ama çabuk emiliyor.
6-mac zoom lash maskara : bunuda alalı baya bir yıl oldu bu aralar her gün sürüp bitirmek istiyorum
7-garnier bb krem : hazır yüzüm kupkuru ve parlamıyorken bitiriyim dedim :)
8-resimde çok görünmesede tbs yeşil çay ağacı özlü tonik : dibinde kaldı bununda bitmek üzere..
9-excipial hydro krem : su bazlı bir ürün. kokusu yok hemen emiliyor.seviyorum bunu bitince alırım tekrardan herhalde :)
10-tbs pudra : bunu genelde innova bb kremi kullandığım zaman sürüyorum çünkü pudranın rengi bana koyu kremin ise açık geliyor ikisini böylece dengeliyorum :)
11-inglot pudra : seviyorum kendisini ama bitsin :)
12-yılı belli olmayan avon allık = bunu annemin çekmecesinden araklamıştım hala taş gibi duruyor rengide çok hoşuma gitti benim mat bir allık hep kullanıyorum bitmesi için :)
13-ünt pudra : zamanında yurtdışından siparişle almıştım ama rengi açık geliyor garnier bb kremle kullanıyorum bunuda :)
14-rival de loop kapatıcı: bitsin bitsin bitsin.bir daha alınmayacak.rengi çok açık kıvamını sevmedim falan filan.
15-tbs kapatcı : derhal bitsin ! su gibi bir ürün sıfır kapatıcılık. bir daha alınmayacak.
16-loreal kapatıcı : aslında bu güzel bir ürün hemen sabitleniyor ve kapatma oranı güzel ama rengi bana bembeyaz kalıyor o yüzden bitsinn. koyu rengi varsa alıp deneyebilirim ama bu rengi bir daha asla.
 bunlarda pudraların açık hali :)



renkli günler,akşamlar,geceler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder