9 Mart 2013 Cumartesi

benim 8 mart alışverişim...

merhabalar.. bir çok blogger arkadaşıma göre benim aldıklarım çokçokçok az kalmış :) ama abartmıyım daha sonraki indirimlerede bir şey kalsın dedim :)

evetttt gratisten aldıklarım sadece bu kadar :) bir de iki adet makyaj temizleme pamukçuğum var :)

ben 11 gibi gittim gratise.biraz ucra bir yerde gittim ve balm ağzına kadar doluydu.hele o çekmece !!! içinde kaybolmamak için kendimi zor tuttum. sizde o çekmeceyi mutlaka açın. ben açtım karıştım çalışanlar hiç bir şey demedi :) essence standı bomboştu ama ben onunda çekmecesini açtım ve yeni ürünleri gördüm :) çoook fazla ürün olduğu içinde bakmadım.. gelelim aldıklarıma




 1-the balm nude far paleti.. benim naked2'm var ve bunu alıp almamak konusunda çok tereddütteydim. ama normal fiyatı 45miş indirimler 22.5 a gelince dedim allll gitsin :) hoşgeldin aramıza tatlım..
2- sexy mama transparan pudra. bunu almak istiyordum iyi denk geldim aldım :)
3-the balm mal bliisbepaid ruj. balm'ın ruj tonlarını sevmedim.benim için tek olur buydu bunu aldım.
4-essence dudak kalemleri.. kalan renkler için gene benim için en uygunları seçip aldım :)

aslında balm'ın bütün fırçaları vardı ama ben onlara bir türlü ısınamadım. çok hafifler diye herhalde elim ağır saplı fırçalara alışmış..ama bir sonraki indirimde onlardan alıcam bir iki tane:)


 veeee bu resim konusunda bir çoğunuzdan şanslı olduğumu kabul ediyorum :) gittiğim avm'nin içinde maybelline ve loreal standları vardı tüm ürünlerde %50 vardı !!! ama ben sadece bunları aldım :)

aslında lorealin yeni çıkan rimelini alıcaktım ama çalışan dolgunluk vermiyor tek tek ayırıp uzatıyor diyince bıraktım ve 4.kutum olan 4D'yi aldım <3
bu ruj seriside çok meşhur denemek istedim.aldığım renk 301.bütün stantdaki renkler benim olabilirdi !! ama aklımı karıştırmamak için ilk denediğim rengi aldım..   kırmızı rimeli hala alamadım ağlıycam ! :(((

herkese renkli günler,geceler,sabahlar...

13 yorum:

  1. Adsız9.3.13

    Ay şahane şeyler almışsın canım güle güle kullanasın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canimm darisi diger indirmlerde hepimizin basinaaaa:)

      Sil
  2. ay çok güzeller iyi günlerde kullan cnm:)

    YanıtlaSil
  3. Tesekkur ederim :) kullandiktan sonra yazicam insallah :) bloguna ugriycam :)

    YanıtlaSil
  4. güzel günlerde kullanmanı dilerim.bence çok güzel ürünler almışsın.sadece nude tude palet bile yeter de artar bile:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederimm :) bakip bakip duruyorum kullanmaya kiyamiyorum paleti:)

      Sil
  5. çok güzel ürünler almışsın canım güle güle kullan The balm makyaj ürünü alamadım ben:( sadece gloss kalmıştı.
    takibimdesin canım banada beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben şanslıydım hem erken gittim hemde ücra köşede bir gratisti gittiğim :) bir dahaki indirime erken gidersen istediklerini alabilirsin bence :) benim gittiğim yerdede gloss yoktu onuda denemek istiyordum :( bir sonrakine artık:)

      Sil
  6. ah şu nude paleti bi ben alamadım büü :(
    benim aldıklarım : http://www.kontesce.com/2013/03/alsveris-postas-gratis-indirimi.html

    bu arada 50. izleyicin oldum :) daha nicelerine inş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir sonraki indirime umarım sende alırsın ağlamaaaaa :) 50.izleyicime teşekkürler o zaman :)

      Sil
  7. Hepsi çok güzeel. :)
    Bir dahaki indirim de benim payıma da düşsün bunlaar :)
    Sevgileer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurlerrr :) umarim senin payina bunlar ve daha guzelleri duser :)

      Sil