19 Mart 2013 Salı

bitenler,çöpe gidenler # 2

merhabalar..

2.biten ürünler yazım ile karşınızdayım.. parfüm ağırlıklı bitirdim bu sefer çünkü açılmamış trilyontane parfümüm var artık onlara sıra gelsin istiyorummm :) bazı ürünler bitince çöpe attım onların yerine internetten görsel buldum sizler için :)

keyifli okumalar...



1-papulex uv : roaccutane kullanmaya başladığım zaman doktorum vermişti. 50 faktör güneş korumalı ve ciltteki kızarıkları iyileştiriyormuş öyle yazıyor üstünde :) ürünün kıvamı çoook yoğun inanılmazz cildiniz karma veya yağlıysa bulaşmayın bile anca kuru ciltler kaldırabilir bu ürünü. bir de ben dibini kullanmak için kestim ama kremin kıvamı gitti dondu kas katı kesildi falan,havayla çok temas edince öyle oluyor. ben 9 ay boyunca nerdeyse her gün gündüz kullandım ve anca bitti zaten kıvam yoğun olduğu için minnacık yetiyor. eczanelerde satılıyor,doktorunuza danışmadan almayın bence ya da siz bilirsiniz :) ürünün fiyatı 50 tl gibi bir şeydi..

2-yves rocher kahveli duş jeli : resimdeki dolusu evet :) yedeği çünkü bu.. kokusu gerçekten muhteşemmm ! kahvekolikler için gerçekten harika duşta çok güzel kokuyor ama sonra.... ben hiç hissetmedim kokusunu daha sonra duştan sonra gidiyor bende. ama denemek isterseniz alın deneyin kahve seviyorsanız bu hazzı tadabilirsiniz :) ben bir daha almam çünkü minicik ürün duştan sonrada kokusu kalmıyorsa neyleyim ben öyle duş jeline..watsons kiloluklara devammm :)

3-bvlgari petits and mamans parfüm : zamanında yurtdışından gelmişti.kokusu güzel çok tatlı değil çok baharatlıda değil hoş bir kokusu var ama sıfır kalıcılık .. belkide uzun süre durduğu için kalıcılığı gitmiştir bilemiyorum..hala piyasada var mı bilemiyorum

4- moschino funny : evett bittiğine üzüldüğüm bir parfüm çünkü kokusu gerçekten muhteşem ! bana göre kötü kokulu parfüm yok her parfümümü seviyorum ben yaa :) bu biraz daha ekşimtırak kokulu. hala satılıyor görüyorum sürekli :)

5- TBS lychee blossom fleur de litchi parfüm 30 ml: mis mis mis ! çok ferah bir kokusu var tam yaz kokusu aslındaaa.ben indirimden almıştım 12 tl mi neydi normal satış fiyatıyla kesinlikle almam 30 ml çünkü minnacık.. kalıcıkları bana göre iyi yada 3/5 diyebilirizz :)

6- TBS rougeberry parfüm : ahh nasıl miikemmel bir kokuu.. bu da tam sonbahar-kış kokusu biraz ağır böyle ama çok güzel kokuyorr bununda bitmesine üzüldüm.. kalıcılık 4/5 :)

7- nivea med protection lip balm : bunu sömürdüm resmen. içinde bir damla ürün kalmadı. mat renksiz nemlendirmesi orta bir ürün. mat rujların altına nemlendirici olarak kullanılabilir çünkü parlak olmadığı için rujunuzda parlamaz dudağınızda kurumaz :) ben evi içinde kullana kullana bitirdim.. belki bir daha alırım gene evde kullanmayaa :)

8- gliss şampuan : 2 kutu bitirdim 3. stokta :) bilmem anlatabildim mi :) bu zamana kadar piyasada denemediğim şampuan kalmadı hepsini kullandım ama saçıma en iyi gelen bu.temizlemesi güzel yumuşaklık veriyor hafiften. zaten saçlarınız çok sertse pamuk gibi olmaz hiç bir ürünle ama sertliği hafifletebilirsiniz ve bunun içinde saç kremi kullanmanız şart bence :) aynı serinin saç kreminide kullanıyorum ben onuda bitince tekrar alıcam :) artık yeni favorim gliss ! sizde şampuan denemeyi seviyorsanız saçınız için en en en iyisini arıyorsanız gliss'e şans verin saç tipinize uygun elbet bulursunuz çünkü çeşit fazla :)

9- watsons avakadolu saç maskesi/cilası : daha önce ballı kullandım,sonra bunu kullandım bitti ve şimdi sütlü kullanıyorum(en iyisi o bence:) ) saça az bir şey yumuşatıyor zaten bunların amacıda o,saç diplerim zaten parlak olduğu için oralara sürmüyorum ama saç uçlarımı parlatmadı malesef :) bu ürünleri deneyerek size en uygun hangisiyse öyle karar verebilirsiniz.saçıma kötü etkileri olmadı o yüzden bence gönül ferahlığıyla deneyebilirsiniz :)

bir de şu yazımda  bahsettiğim project pan'ım dan bir ürün çöpe gitti bir ürün bitti.

çöpe giden rossmandan aldığım rival de loop kapatıcı : rengi bana çook açık geldi yapısı çook ağır çok katı gözaltı için uygun değil bence dayanamadım attım..

biten ürün ise TBS kapatıcı/aydınlatıcı : bunuda zorla bitirdim ama elimdekiler tükenince gene alırım galiba :) çünkü aydınlatması güzel ve gözaltını kurutmuyor.benm gözaltlarım çok kuru ama bu ürünü kuruluğu belli etmiyordu ve çok güzel hafif bir aydınlık veriyordu genelde bunu 1-2 saatlik dışarı çıkcağım zaman kullanıyordum yada normal kapatıcımın üstüne :) tekrar alınabilirrrr..

( parfüm şişeleri geri dönüşüm kutusuna pleasee !! ) :)

umarım sıkılmadan okumuşsunuzdur :) gözleriniz dert görmesin :)

renkli günler,geceler,sabahlar ... 

6 yorum:

  1. moschino funny bi alışverişimde tester halinde gelmişti, kokusu gerçekten mükemmel, tüm gün kalıyor tenimde, bayılıyorum :)

    www.kontesce.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynenn öyle çok güzel kokulu ve kalıcı :)

      Sil
  2. Gliss ürünleri benim saçıma tam uyum sağlamadı belki de ben doğru seçim yapamadım bilmiyorum. Nivea dudak nemlendiriciden bende çok memnunum ama Burt's bees lip balmlarını bir parça daha çok seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her şampuan kişinin saçına göre değişiyo. mesela milletin hayran kaldığı şampuan bende yağ kitlesi falan oluşturdu deneye deneye kendimiz için en iyisini bulmalıyız :) burt's bees bende şuan narlısını kullanıyorum ama dışarı çıkarken iyi oluyo evde böyle niveayla idare ediyorum :)

      Sil
  3. Tbs'nin kokularını ben de çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kokuları sevmemek elde değill :)

      Sil