10 Mart 2013 Pazar

günün makyajı # 6

evet bir günün makyajı yazımla daha karşınızdayım... yazarken farkediyorum sizde farketmişsinizdir bir çok ürünüm aynı genelde bitene kadar aynı şeyleri kullanıyorum :)

keyifli okumalar,keyifli pazarlar..

her zamanki gibi önce gözden başlıyoruz..

kullandığım ürünler
*essence far bazı
*essence 4lü kapatıcı
*bobbi brown corrector ( dark peach)
*maybelline affinitone kapatıcı (no5)
*inglot amc kapatıcı (ecotools karıştırma fırçası ile )
*tekin acar make-up studio transparan pudra (inglot 4ss ile)
*mac tartantele koleksiyonuna ait far paleti (inglot 29po ile)
*mac zoom lash rimel
*avon süpershock rimel  
*flormar siyah göz kalemi
*maybelline siyah eyeliner(kendi fırçası ile)


 öncelikler far bazımı uyguladım ve daha sonra palette gördüğünüz koyu renkler hariç hepsine fırçamı bir kere değdirip tüm göz kapağıma uyguladım. daha sonra bordoyu(sağ üst 1.) hafifçe tüm göz kapağıma yaydım ve crease bölgeme çook hafif kahverengi uyguladım (sağ alt 1.) .. göz pınarlarıma sadece altın sarısını kullanarak aydınlattım..daha sonra eyeliner,göz kalemim ve rimelimi uyguladım.. göz altıma önce bb corrector'ı,daha sonra essence kapatıcı paletinden pembe olanı,sonrada maybelline kapatıcı,aydınlık vermesi içinde inglot kapatıcı.. ( ne kadar çok şey sürüyorumm :O )  sonraa transparan pudramla bir güzel sabitledim ve göz makyajım hazır..


yüz makyajım benim genelde 3 max 4 üründen oluşur :) allık ışıltılı diye ekstradan aydınlatıcı kullanmadım ..

kullandığım ürünler
*garnier bb cream..
*bobbi brown allık(antigua 2) inglot allık fırçası ile
*ünt pudra sigma pudra fırçası ile

renkli günler ,geceler,sabahlar...

4 yorum:

  1. kullandığın ürünler güzelmiş canım.

    YanıtlaSil
  2. essence 4lu kapatıcı nasıl canım begenıyor musun?alacaktım ama tereddutte kaldım.
    benım blogumada beklerım 1makyaj1bakım.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pek memnun degilim bitsede kurtulsam bi daha da almam :) ciltle butunlesmiyo nasil surduysen oyle civik kaliyor. Renkli kisimlarininda bi ekstra ozelligini goremedim:)

      Sil