25 Mart 2013 Pazartesi

günün makyajı # 7

merhabalar ;

bugün size yaptığım makyajda kullandığım malzemeleri gösterip elimden geldiği kadar anlatıcam :) iki okumalar...

                                      
              nyx smokey eyes far paleti'nde sol üst 1.renk tüm göz kapağıma uyguladım & ecotools far fırçası ile
              sol üst 3. koyu kahverengini essence karıştırma fırçasıyla crease bölgeme uyguladım
              sol alt 1. ve 2. siyah ve koyu kahverenklerini ecotools kesik uçlu fırça ile üst-alt kirpik diplerime uyguladım


                         az önceki işlemleri anlatmadan önce essence far bazımı uygulamıştım :)
                         body shop siyah eyelinerımı kullandım..
                         maybelline volume express rimel. bitirmeye çalışıyorumm..
                         sephora waterproff göz kalemini göz içine uyguladım..
                         tekin acar makeup studio kapatıcımı uyguladıktan sonra sabitleme işlemi için parmaklarımla pıtpıt yaparak uyguladım..( fırçayla sağa sola yaparak uygulandığı zaman çizgilere dolma oluyordu. pıtpıt yaparak uygulamak gerekiyorumuş bende parmağımla uyguluyorum artık :) )


  
                      maybelline affinitone 5 numaralı kapatıcı
                      inglot amc concealer sanırsam 21 numara..bu ürünü kesin sabitlemek gerekiyor bana göre çünkü vıcık vıcık kalıyorr..



                ünt ve body shop pudralarımı sigma pudra fırçamla uyguladım..

allığın resmini çekmeyi unutmuşum ama essence'in home sweet home koleksiyonuna ait turuncu allığı ve the balm'ın mary lou manizer aydınlatıcımı kullandım..


umarım beğenmişsinizdir..

renkli günler geceler sabahlar...

10 yorum:

  1. Anlatımın çok güzel.Bir de sonucu görebilseydik iyi olurdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yakında çekmeye başlıcam :) belki ilkini yarın çekebilirim :)

      Sil
  2. Evet, sonucu görseydik iyi olurdu, ama anladigim kadariyla göz makyajin cok güzel olmustur kesin. :-) Sonuclu yazilari bekliyorum canim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canm güzel yorumun için :) en kısa zamanda görselli günün makyajına geçicem inşallah:)

      Sil
  3. Merakla bekliyorum uygulanmış halinin olduğu fooğrafları =)

    YanıtlaSil
  4. blogumda mimin var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa canimsin :) yarin yapicam hemen:)

      Sil
  5. güzel blog cnm sevgiler
    http://cansuandic.blogspot.com/

    YanıtlaSil