24 Mart 2013 Pazar

İnglot Likit Eyeliner #31

merhabalar ;

bugünün konuğu inglot likit eyeliner 31 numara..

bu benim sayılı renkli eyelinerlarımdan biri :) ve kullandığım en açık renk bu diyebilirimm :) malesef rengarenk eyeliner sevmiyorum benn.. :)

gelelim ürüne ;

ürün 4 ml, kullan kullan bitmez..
ucunu çekmeyi unutmuşum ama keçe uçlu değil bu ! incecik kıl gibi bir ucu var ve uygulaması onla gerçekten çok zor.. ben bitmiş bir keçe uçlu eyelinerımın fırçasını batırıp kullanıyorum :)
akma,bulaşma,dağılma yapmıyor. öldür Allah öldür çıkmıyor. hatta çıkarma işleminden sonra izi kalıyo baya bir zor çıkarması.. waterproff olmadığı halde nasıl bu kadar kalıcılar bilmiyorum :)
bende siyahı vardı 2 kutu bitirdim ondan ve yaklaşık 2 sene gidiyor her gün kullanılırsa.. bunu hergün kullanmıyorm ayda 1 bile kullanmıyorum benimle mezara gelicek sanırsam :)

 harika bir petrol yeşili bence. on numara 5 yıldız.. hafif ışıltı.. kece uçluyla rengi mükemmellll veriyorrrrr tek katta bu renk vermeyi sağlayabilirsiniz...

hala bulunduğunuz ilde açık inglot varsa ve hala eyelinerlarından almadıysan alın deneyin derim tabi kaldıysa :)

umarım inglot geri gelirsinde siyah eyelinerıma senden devam ederimmm :(

renkli günler geceler sabahlar  pazarlarrr ...

2 yorum:

  1. renk süper..bloğun ismi daha süper..:)
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil