29 Mart 2013 Cuma

bath & body works

bbw'de gene 3al 2bedava kampayansı varr :( yani toplam 5 tane alıyorsunuz 3 tanesini ödüyorsunuz. galiba vucut ürünleride geçerli sadece,acaba mumlarda da geçerli mi ? bilmiyorum doğrusu onu..

ben en son 1 ay önce almıştım ben tam 1 ay yani 28 şubat :) hatta yazısı burada . o kadar güzel mükemmel şahane harika ötesi kokuyolar kiii.. bütün ürünleri alıp koynumda saklayasım var :( aradan 3-5 ay geçmiş olsa belki alırdım gene bir şeyler ama almıycamm..

belki almak isteyen olur diye söylemek istedim :)

4 yorum:

  1. en son bath&body works indirimini kaçırmıştım.bunu kaçırmamak lazım.buarada bloğunuzu takipteyim,bende beklerim:)
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Ürünleri denemek istiyorsaniz kacirmayin bencede :)

    YanıtlaSil
  3. Bende çok istiyorum bath&body works ürünlerini.Ama indirim yok maalesef.İndirimleri kaçırmamak lazım.

    benim blogumada beklerim seni;
    http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence 3 alana 2 bedavada guzel toplam 5 urun oluyo. Ama tabi bi %50 yada %70 degil :) umarim onuda yaparlar en kisa zamanda odami tika basa doldururum:)

      Sil