1 Nisan 2013 Pazartesi

mac sheen supreme lipglass

merhabalar ;





bugünkü konuklarımız hatırlamadığım bir mac koleksiyonuna ait olan sheen supreme lipglass'lar.. ben bunları elca'dan almıştım .. evet gene ordan :) nerdeyse her şeyi ordan almışım :)

gelelim ürünlere..

bende gördüğünüz üzere iki renk var. biri pembe adı imperial red,ama bildiğiniz pembe bu :)
diğer rengi ise fuji pink tam nude bir ürün..

bunlar adında anlaşılacağı gibi lipglass..ben imp.red'i tek başına kullanabiliyorum renk vermesi açısından ama fuji pinki malesef.renk vermiyor,nude rujların üstünde güzel olabilir.. kalıcıklıkları nasıl olması gerekiyorsa o kadar. bir şeyler yiyip içtiğinizde gidiyor yanii.. bunları ucu fırçalı,onu çekmeyi unutmuşum kusura bakmayın :(
fırçalı oluşu kolay uygulama sağlıyor..
bana göre yapış yapış evet.. saçlarım uçuştuğu an gitti yani her yerime yapışıyor. ben yapışmayan lipglass görmedim,zamanında 60 küsür lira verip shiseido almıştım ama oda yapışıyor yani..

neyse şuan şatışta olmadığı için ürün hakkında pek fazla bir şey söylemek istemiyorum..

sadece paylaşmak istedim.. :)



renkli günler geceler sabahlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder