3 Nisan 2013 Çarşamba

alışverişş # gratis - carrefour

merhabalar..

bir alışveriş yazımla daha karşınızdayım :) neler almışım bir bakalm..



gratis'ten ;
* golden rose sexy black maskara. bunun fırçasının ucu clinique'in alt kirpik için çıkarmış olduğu rimele benziyor diye aldım. clinique rimele o kadar para veremem :) bugün kullandım ve gerçekten çok iyi iş görüyor.. alt kirpik diplerim ve ulaşamadığım minik kirpiklerim için favorim..
* gliss saç kremi.. bu gliss'ten 2. saç kremi ürünüm. bir tanesi bitmek üzere yakında bitenler yazıma ekleyeceğim..
* gliss ısıya karşı koruyucu sprey... dün kendime maşa aldımmm :) ( 22 yaşındayım ve hayatımda ilk kez maşa yaptım) ve ısıya karşı koruyucu spreyler çok işe yaradığını okudum.. maşamdan önce sıkıcam artık:)
* down under argan yağlı sıvı saç kremi.. duştan sonra kullanılan ürün. ben bunun normalini kullanıyorum şu an yeşil kapaklı olan ve gerçekten çok ama çok memnunum! argan yağlısınıda denemek için aldım %20 indirim vardı :)
* extra ıslak mendil. ıslak mendilsiz sokağa adım atmam :)

carrefour'dan ise.. sensodyne diş macunu. bu setin fiyatı çok uygundu. benimde diş macunum bitti biticek diye alıverdim hemen. diş macununda sensodyne çok iyi bence..
vee sonundaaaaaa bende garnier concealer aldım :))  aslında gratisten alıcaktm ama yoktu carrefourdada bir tane kalmıştı ben kaptım onuda. aslında açık rengini istiyordum aydınlık olsun diye ama orta tonu vardı daha fazla dayanamazdım aldım :) 
 






buda rimelin ucu. çekmeye çalıştım ama tam net çıkmadı. internetten görsel koydum bende :)

okuduğunuz için teşekkürler :)

renkli günler geceler sabahlar...

6 yorum:

  1. Güle güle kullan :) Sexy Black maskarayı çok merak ediyorum ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum canm.. o uç tombul kısmı alt kirpiklere çok güzel uygulama yapıyor denemeni tavsiye ederim..

      Sil
  2. hayırlı olsun güzel günlerde kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  3. down under yorumunu bekliyorum .. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz geç olur yorumum çünkü elimde şuan başka var o bitince buna geçicem :)

      Sil