22 Mart 2013 Cuma

Estee Lauder Double Wear Eyeliner 02





merhabalar ,

bugünkü konuğumuz E.Lauder'ın acı kahve(02) likit eyelinerı. ben bunu yaklaşık 2 sene önce Elca'dan baya komik bir fiyata almıştım. ama elim yılın 365 gününün 360 günü siyah eyelinera gidiyor,ne kadar kahvede olsa sıklıkla kullanamıyorum renkli linerlar malesef :(

neyse gelelim ürüne..





ürünümüz gördüğünüz gibi klasik eyeliner şişesinde kaç ml olduğu konusunda bir fikrim yok ama 3-4 ml vardır. ben bunun fırçasını çook seviyorum. küçük hafif sert keçe uçlu.bozulmaya yol açmıyor kesinlikle nasıl sürmek istersen öyle sürüyorsun.ister ince ister kalın bu fırçayla hepsini yapabilirsiniz.

benim sevmediğim tarafı renk vermesi ! aşağıdaki resimdede gördüğünüz üzere ilk katta kesinlikle renk vermiyor. 2. katta da ehh.. ben yaklaşık 4-5 kere üst üste uygulama yapıyorum kiiiiii onda da malesef soyulmalara yol açıyor... sürdükten kısa bir süre sonra hemen kuruyor matlaşıyor. içinde hafifff ışıltıları var desem yeridir. kirpiğe bulaşınca rimel sürmede biraz zorluk çıkarıyor.




açıkçası ben bunu renk vermemesinde dolayı pek sevmiyorum umarım biter de bir daha almam :(

bu arada ben bu fotoğrafları kollajlayıp koyma işini çok sevdim :) sizin de hoşunuza gitti mi ?



renkli günler,geceler,sabahlar

6 yorum:

  1. Ben çok beğendim fotoğraf kolajlarını :) Renk vermeyen eyelinerlar çok can sıkıcı ya! Benim de çok sinir olduğum bir durum. Eyelinerın işi renk vermesi zaten onu da yapamıyorsa ne yapayım o eyeliner'ı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolajlari begenmene sevindim canmm:) aynenn yaa eyeliner cekmek normalde 10 dk ise bununla 20 dk oluyo resmen sür Allah sür üst üste:) atsan atilmaz satsan satilmaz kösede duruyo yavrucak:)

      Sil
  2. gerçekten renk vermede sorun var gibi resimlerde...

    bloğumda çekilişim var katılırsanız çook sevinirim:)

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde baya sorun var renk vermede :) hemen bakiyorumm :)

      Sil
  3. Hiç beceremiyorum bu eyeliner kullanmayı, sürmeyi. Yamuk yapıyorum, bozuluyor. Benim için en güzeli iyi kalitede bir göz kalemi. Ben de bloguma beklerim. sevgiler...

    Bu arada buradan duyurmak istiyorum belki senin takipçilerinden katılmak isteyen olur. Blogumda ayakkabı hediye ediyorum.Katılmak isteyenleri beklerim. Teşekkürler... http://papis-style.blogspot.com/2013/03/ayakkabi-hediye-ediyorum.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence pratik yapmak gerek sonuçta hiç birimiz anamızın karnında eyeliner sürmeyi bilerek çıkmadık :) ve bence hiç bir göz kalemi eyelinerların yerini tutamaz tercih meselesi tabi :) sevgiler...

      Sil