23 Mart 2013 Cumartesi

wish list - hepsini istiyorum !!

merhabalar,

karşınızda wish list'm.. hepsine günün birinde kavuşucam ve o zaman bayıla bayıla yazıcam :)




1- mac cream color base.. pearl rengi aklımdaki gidip bakmadım ama bakınca karar vericem ona. ve bu liste ilk önce bunu alıcam.. inşallah :)

2- mac style allık.. hiç abartmıyorum 1 senedir gözümde bu allık..gidip gelip bakıyorum bir türlü alamadım günün birinde benim olcan !!

3- RT fırçalar.. kambersiz düğün olmazzzz :) 20 güne sipariş vericem inşallah :)

4- rimmel stay matte pudra.. transparan pudra niyetiyle almak istiyorum.. ( transparan pudra hastasıyımm:( )

5- rimmel apocalips rujlar.. bende istiyorum bunlardan :)

6- Loreal million lashes..hala kavuşamadım bu rimele ağlıcaaammm :(:( açılmamış 2 tane rimelim olsada senide istiyorum !



veeeee bu h&m ayakkabılarıı ! aslında bu sezondaki bütün ayakkabıları alabilirim ama ben bunları ayıkladım ve seçtim :)


hepside çok tatlı değil mii :)


renkli günler geceler sabahlar ...


8 yorum:

  1. Apocalipsler , style allık bi de stay matte pudrayı kullandım ben hepsinden çok memnunum ama style'ın rengini bir türlü yakıştıramadım :( bu arada şu sıralar rt fırçalardan almazsam intahar edicem o kadar çok istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben denemistim style alligi bayilmistmm hatta o gunde alicaktm ama kartimin limiti yoktu :( o gunden beri alamadim gunun birinde alcam:)) aynennnrt fircalariii bende cook istiyorummm ruyalarima gircek yakinda:)

      Sil
  2. o fırçalardan almayan 3 blogger varsa o da bizizdir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilirr :) almayan blogger'i dovuyolarmis :)

      Sil
  3. Stay matte pudraya aşığım yani o kadar seviyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende deniycem yakinda herkes cok övüyo:)

      Sil
  4. H&m'in lacivert ayakkabısından bende siyahı var.Çok seviyorum ya bu kadar mı miniş durur ayaklarda bu kadar mı tatlı durur. :)
    Farklı renklerini de alacağım,çok kullanışlı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadarr sanslisinnn. Keske benmde koca ayaklarimi olsaydi numarasii. Bir numara kucugunu alip kalip koyucam herhalde bende icine yoksa icimde kalicak cok ciddi derecede:)

      Sil