1 Mart 2013 Cuma

sephora alışverişim


 merhabalar. bugün sephoradan ufak çaplı bir alışveriş yaptım :) uzun zamandır bunları almayı düşünüyordum bugünde telefonuma mesaj geldi tüüüm ürünlerde %20 varmış 10 marta kadar. eğer sizede mesaj yada mail geldiyse onu silmeyin alışverişiniz sırasında gösterin.. gelelim aldıklarıma..

1-nars gina allık
2-ud far bazı.. bazı sephoralarda hala bulunuyor almıcaktım ama bir anda alıverdim :)
3-cacharel amor amor parfüm. bu minicik şişeye nasıl 50 tl verdim anlamıyorum. ama kokusu 100 üzerinden 100.






bunlarda testerlarım. tester istemeyi unutmayınn ..



parfüm indirimde olduğu için ona indirim yapılmadı. allık ve baz toplam 128 tl.den 101 tl.ye gelmiş oldu...

herkese renkli günler,geceler,sabahlar


gelecek yazı : elca alışverişim..

11 yorum:

  1. güzel günlerde kullan çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  2. bu arada aynı mesaj banada geldi ama 4. alışverişimi geçeli 6 ay olmasına rağmen hala black kartımı göndermediler :( faydalanabilecek miyim bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayni mesaj geldiyse sen magazaya git mesaji goster zaten karti vermen gerekmiyor isminden yada telefon numarandan sistemden buluyorlar benm black kartimi 1 yildir gondermiyolar :)

      Tesekkur ederim daha iyileri senin olsun:)

      Sil
  3. Deniz1.3.13

    parfüm şekerlimi meyvelimi nasıl? keşke bulunduğum şehirde sephora olsa

    YanıtlaSil
  4. Sekerli ya da meyveli degil ben zaten oyle kokulardan pek hoslanmiyorum. İceriginde ne var bilmiyorum ama cok degisik cok orjinal bir koku bence. Umarim sehrine sephora en yakin zamanda gelir :)

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullanın çok güzel görünüyorlar:)


    Yeni bir bloggere uğramak ister misiniz acaba?

    takipleşmek ümidiyle beklerim:)

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim daha iyileri sizin olsun :) blogunuza ugriycam tabiki:)

      Sil
  6. Bu parfümü çok severim ben. :)
    Ablamın eskiden çok sevdiği parfümlerden biriydi.hep alırdı bende otlanırdım ihih :)
    Alışveriş postlarını iç çeke çeke okudum :)

    bende bekleriim!
    tekaska.blogspot.com
    Öpücükleer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende coook sevdim kullanmaya kiyamiyorum suann :)) ugriycam bloguna :) sevgilerrr

      Sil
  7. Adsız30.3.13

    youtube da neden video yapmiyorsun yani makyajla ilgili

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendimi video yapacak kadar geliştirdiğimi düşünmüyorum..
      evde otururken makyaj yapıp videoya çekip o makyajı geri silemem :) dışarı çıkcağım zamanda zaten çok zor yetişiyorum o zamanda çekemem..
      elimde video çekecek kadar profesyonel bir makine yok.
      zaten çok fazlada izleyici kitlesine sahip olmadığım için şimdilik düşünmüyorum :) ilginiz için teşekkür ederim..

      Sil