28 Şubat 2013 Perşembe

alışveriş // gene bir B&BW

bu markaya beni kim alıştırdı !!!!! ne güzel vs'lerimi sürüyordumm benn :( nerden girdim bu mağazaya nerden aldım kremlerini nerden aşık oldum bilmiyorum.. sonuç kötü...  fena alıştım mis kokularına :) gene bu alışkanlığım sağolsun mağazada soluk aldım ve bu güzel cicileri aldım...




ürünlerde 3 al 2 öde vardı dayanamadıımmm dayanamadımmmm.. güzelliklere bakarmısınız sayın okuyucularım :) en sağdaki hediye,50tl ve üzeri alışverişlerde hediye veriyorlarmış..
3 tane vücut kremi 2 tane body sprey aldım. hepsinin kokusu müthiş... o kadar çok ürün var ki hangisini alacağını şaşırıyor insan bende uzatmadan çabuk çabuk çıkmaya baktım yoksa bu kadar ucuz kurtulamazdım :)
bu da işim. toplam 100 tl verdim. en pahalı olanları ödedim 2 si bedavaya geldi. 158'ten 100 liraya düştü. bu fiyat iyimidir değilmidir bilemedim ama ben kokularından dolayı çok mutluyum kendilerinden :) en yakın zamandada bir tane el kremi alıcam :)


sizin B&BW ' te favorileriniz neler ??

herkese renkli günler,geceler,sabahlar...

2 yorum:

  1. Hiçbiseyim =)) çünkü yolun bir türlü caddeye düşmüyoR daha dogrusu dusemiyor, kaç kere niyet ettim hep terse gitti, bı gün o kapıdan bende gireceğim body mistlerde gönlüm var, varmi tavsiye edeceğiniz gusel çiçek kokuları? güle güle kullanın darısı basıma =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende yıllardır giremiyordum dediğin gibi hiç kısmet olmuyordu ama planımı sırf oraya giricem diye yaptım ve geçen günlerde girdim :):) umarım sende en kısa zamanda girersin ve bu güzel cicilerden alırsın :) ne tavsiye etsem yalan olur her şey o kadarr güzel kokuyor ki.. benim aldıklarım çok şekerli değil daha fresh kokular bunlara bakabilirsin. çiçeksi koku istiyorsanda soldan 1. ve 3. tavsiye ederimm :)

      Sil