23 Şubat 2013 Cumartesi

8 mart için istek listesi yapalımm...

merhaba kızlarr. biliyorsunuz 8 mart dünya kadınlar günü yaklaşıyor ve gratis watsons sağlam indirime giricek :) ben herkesin aklında olanların buraya yorum olarak yazarsa belki birbirimize faydamız dokunur ve herkes kim ne alıcak sağlıklı bir şekilde karar verir.. benim aklımda 2-3 ürün var şimdilik mağazalara gidince ne olur bilememm :)


the balm sexy mama pudra.. bunu gerçekten istiyorum :)


pure beauty nar özlü seriden göz kremi istiyorum. acaba benim yaşıma uygunmudur.. 22 yaşındayım. okumuştum watsons dergide ama aklıma gelmiyor..

 ve şiddetle bu rimeli istiyorum... kullananlar 2. katta topaklanma yapıyor desede ben istiyorummmm kabından dolayı istiyorummmm :)
 aklımada başka bir şey gelmiyor yaa.. belki rimellin mat pudrası olabilir çok övülüyor blogerlar tarafından.. sizde alacaklarınızı söylerseniz sevinirim:)

herkese renkli günler,geceler,akşamlar...

17 yorum:

  1. Adsız23.2.13

    Ben hem Rimmelin pudrasını hem de Sexy Mamayı kullandım, Rimmel bir tık daha önde benim için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim önerin için göz önünde bulundurucam bunu :)

      Sil
  2. sexy mamayı bulamasanda çok üzülme tatlım ya evet incecik tek artısı o :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda onu makyaji sabitlemek icin istiyorum:) incecikse daha guzel sabitler sanki :) kaliciligi falan nasil peki yada parlama falan yapiyo mu acaba:)

      Sil
  3. Ben the Balm'a ve Rimmele çok yöneleceğim sanırım , özellikle the Balm'ın allıklarına Rimmel'in de fondöten ve pudralarına çok merak ediyorum çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende balm'ın kullanabileceğim allıkları var o yüzden onları geçiyorumm belki matte palete denk gelirsem onada bakabilirim :) rimellinde pudrasını alıcam galiba pek fondoten kızı değilim ben:)

      Sil
  4. bence 22 yaş göz kremi için erken. bi de o seri anti aging etkili galiba. sadece nem veren bişi alsan daha uygun olur sanırım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hmmm o kadar detayını bilmiyordum zaten sormadan almazdım :) ben şu an nivea kullanıyorum ama benim göz çevrem adeta çöl kuruluğu yaşıyor ve yeri geliyor nivea yetersiz geliyor. yeni bir boooll nemlendiren göz kremi arayışı içindeyim:)

      Sil
    2. anladım.. benimki de çok kuru ama şimdilik günlük nemlendiricim de iş görüyor =)

      Sil
    3. hangisini kullanıyorsun :) benimki bazen yetmiyor maleseff :(

      Sil
    4. lush imperials kullanmaya başladım 1 haftadır. daha alışveriş yazısını bile yazamadım ama ^.^" lush'a bir uğra bence. çok güzel krem.

      Sil
    5. ilk fırsatta uğrıycam teşekkürler canm :)

      Sil
  5. ya kızlar Gratis'e Danielle Laroche diye bi marka gelmiş , onun göz kremini almaya niyetlendim var mı aranızda kullanan hiç?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim o marka hakkında bir fikrim yok. bir de her gratiste var mı . mesela şu an bile essence her gratiste yok. onuda araştır :)

      Sil
    2. ben baktım ona. la roche termal suyu var diye bi heyecan yaptım ama 4 tane mi ne paraben vardı içinde :(

      Sil
  6. gözkremi kullanmamalısın ben 25 yaşındayım kullanmıyorum göz bölgende herhangi bir problemin yoksa bence erken ama tabiki sen bilirsin;)sexy mama pudrayı kullanıyorum mat ve transparan bir pudra makyajı sabitlemek için güzel bir ürün.
    http://kozmetikhikayeleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz kremi kullanmadigim an pul pul oluo goz cevrem egzama var bende mecburen kullanmam gerek :) sexy mama yorumlarin icin tesekkurlerrrr

      Sil