13 Şubat 2013 Çarşamba

alışverişşşş // B&BW // oxxo // The Balm

bir alışveriş yazısıyla daha karşınızdayım. hemen ürüncüklerime geçmek istiyorum..


 ilk olarak bath and bady works ... iki tane vücut losyonu ve iki tane küçük boy parfüm aldım. aslında uzuun bir süre vücut losyonu almayı düşünmüyordum vs tam geçiş yapmıştım ama hem fiyatları hemde kokularına karşı koyamadım gerçekten muhteşem kokuyorlar !! mumlar... bence mumlar orda yakılmalı öyle alınmalı zira bana göre bir çok mum gerçekten çok kötü kokuyordu :( içlerinden bana en güzel gelen bunlardı.

ürünlerde % 50 vardı mumların tanesi : 10 tl küçük boy
vücut losyonları ise 14.50 tl
gratiste the balm ürünlerinde 14 şubata kadar %40 indirim var. ve bende fırsat bu fırsat diyip sonunda balm shelter'ı aldım.. the balm eyeliner'ı  ve essence home sweet home allığı ( eksik kalmadım) daha önce almıştım ama hepberaber göstermek istedim.
essence allık güzel bir allık . bana göre rengini biraz zor veriyor 3-5 sefer fırçayla ürünü alıyorum gün içinde tazeleme ihtiyacı hissedebilirsiniz ama ben makyaj tazelemeyi sevmiyorum :)
the balm ürünleri hakkında henüz bir fikrim yok daha kullanmadım ama eyeliner mat bir eyeliner :)




                                      fırçası ince uzun . ben böyle fırçaları daha kullanışlı buluyorum ve kabı klasik balm ambalajı çok tatlı..



veee bu tatlı bebeğe gelecek olursak kendileri oxxo'dan. bayıldımmm bu çantaya. diğer renklerinide alasım var yanii o kadar güzel bir çanta. sert deri tam istediğim gibi rengide çok güzel... bunun siyahı ve koyu kahverengiside var. içinde cüzdanımsı bir sey çıkıyor bence makyaj çantası olmak için ideal :)

fiyatı 69.90



renkli günler geceler sabahlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder