14 Şubat 2013 Perşembe

mac alışverişii

iki ayrı zamanda aldığım ürünleri tanıtıcam hafiften. daha önce bir far karmaşıklığına girdiğimi yazmıştım ve nasıl oldu anlamadım kendimi bir an kasada mac naked lunch'ı alırken buldum. o gün çok yorgundum ve gerçekten nasıl oldu anlamadım eve gelince dank etti kafama :) ama iyikide almışım diyorummmm tek kelime ile BA-YIL-DIM ... tam aradığım istediğim gibi bir renkk. kendisini çok sevdimmm..annene hoşgeldin diyorum :)
 inglot paletimde boşluklar olduğu için böyle aldım :) tavsiye ederim. çok doğal bir renk.kendinden sedefli ama çok disco topu gibi değil bunu sür üstüne bir eyeliner rimel karika ! mutlaka bakın derim... ve emin olun elinizin üstünde denediğiniz ve gördüğünüz renk gözünüze sürdüğünüzle aynı olmuyor bunuda dikkate alın :) meraklılarına fiyatı : 37 tl

 diğer bebeğim ise.. mac 109 . yaklaşık 6 aydır bakışıyorum kendisiyle ve 3-4 kere almaya niyetlendiğimde mağazada yoktu ama dün gözümü kapattım ve kasada 84 tl'yi veriverdim ... yıkadım ve bugün kullandım.
sevdim kendisini.ben böyle küçük uçlu fırçaları seviyorum normalde aydınlatıcı fırçası olarak tavisiye ediliyor ama ben muhtelemen allık sürerim :) çok gerekli bir fırçamı.. bence hayır. ama dediğim gibi ben böyle minnak başlı fırçaları seviyorum :)








renkli günler,geceler,sabahlar

2 yorum:

  1. bloğun hayırlı, yolun açık olsun..çok şirin olmuş..başarılar canımm..www.cosmodemo.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canm çok sağol :)

      Sil