1 Şubat 2013 Cuma

İlk Mim,İlk Heyecan...

merhabalarrrrrrr... öncelikle bu benim ilk mim'im olduğunu söyliyim zaten başlıktada belirttim bunu :) bunun için http://aylininkozmetikgunlugu.blogspot.com/ un biricik sahibesine çoookk teşekkür ediyorummmmm :)) 

ve hemen sorulara-cevaplara geçiyorum.. iyi okumalar :)


 1-Burcunuz nedir?


Başak. ama yükselenim yay ve tam yay özelliklerine sahibim. açıkcası burçlara inanmıyorum ben belli bir kritize edecek olursak başak görünümlü yay :)

2-Evde en çok hangi eşyanızı kaybedersiniz?


hiç bir şeyimi kaybetmem desem :) genelde çoraplarım kayboluyor onuda annem kardeşiminkiyle karıştırıyor ama genelde bir şey kaybetmem:)


3- Dönüp dönüp okuduğunuz bir kitap varmı? varsa adı nedir?


bir kitabı dönüp dönüp okumam ancak çoook beğenirsem. El yazınız sizi anlatıyor isimli bir kitabı iki sefer okudum onuda daha iyi anlamak ve öğrenmek için :)

4- Dışarı çıkarken yanınıza almadığınızda rahatsız olduğunuz bir eşya?
 

saat saat saatttttt... ve takılarım olmazsa eve geri bile dönebilirim :) ama çanta içini işin içine katarsak krem,kuru-ıslak mendil ve kartlığım <3 :)
 

5- Kalbinizi kıran ama görüşmek zorunda olduğunuz birine nasıl 
 davranırsınız?
 

duyarsız,umursamaz,takmaz,iplemez,iğneleyici,selam bile vermem durum çok ciddiyse :)
 

6- Yolda giderken size biri laf atsa tanışmak istese ne yaparsınız?
 

hadi lan bak işine... çok mu kaba oldu :) onu söyleyene daha neler söylerimde saygı çerçevesini şu an aşamam yazarken,ama küfür yer benden onu söyleyen :)
 

7- En çok kullandığınız aksesuar nedir?
 

az öncede belirtmiştim galibaa... saat ve takılarım. takı olarak hepsi bütün takı sıfatları :) kolye küpe bileklik yüzük ne varsa :)

8-En çok sevdiğin ve sevmediğin makyaj malzemen nedir?
 

en sevdiklerim : eyeliner<3,rimel<3,siyah göz kalemi <3 ve yüzümüze renk katması açısından allık tabiki .. en sevmediğim......... galiba fondoten :)
 

9- Kalabalık bir ortama girdiğinizde ayağınız kaydı düştünüz ne yaparsınız?

eğer ortama ilk kez girdiysem ve kimseyi tanımıyorsam bir dahada o ortama girmiyceksem umrumda bile olmaz kalkarım devam ederim :) ama tanıdık bir ortamsa tabiki o utanç verici duyguyu bastırmak için gülerim ve yardım isterim :)

10- İzlediğin ve etkisinde kaldığın bir film varmı?
 

zindan adası,siyah kuğu,tehlikeli ilişki,mahşerin 4 atlısı... hepside psikolojik film diye sanırsam :) hepsine ayrı hastayım.

11- Günde kaç saat bilgisayarda vakit geçirirsiniz?
 

gününe göre değişir. haftaiçi bazen hiç bazen 1-2 saat. haftasonu 2-3 saati bulabilir...
 

12- En sevdiğin renk hangisidir?
 

siyah ve bebek pembesi hariç hemen hemen her rengi sevip giyebilirim :) ama en en en'im BEYAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ <3
 


bende bu mim'i pek bilmisin dünyası ve naslii makeup-beauty e gönderiyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder