4 Şubat 2013 Pazartesi

özel davetlerde yaptığım makyajdan bir örnek ..

merhabalar sevgili okuyucularım. dün yazmış olduğum yazıyı bugün gerçekleştiriyorum dayanamadım yazıyım dedim :) söylediğim gibi geçenler bir davete katıldım ve makyajımı kendim yaptım yaklaşık 3 yıldır kuaförlere makyaj yaptırmıyorum bunun için çokta mutluyum :) her neyse bende sizinle paylaşmak için acele acele çektim resimdeki kusurlar hatalar için şimdiden özür dilerim.. buyrun resimli anlatıma geçelim ...




önce göz makyajından başlayalım..

ilk önce essence far bazımı sürdüm. daha sonra palette( 2012 için çıkarılmış yılbaşı koleksiyonundan) görmüş olduğunuz en açık regi yani soldan 1.farı sürdüm sonrada mac pigmentimi ( tartantale koleksiyonundan bir ürün) önce kuru bir şekilde sürdüm daha sonra fırçayı(inglot 29po) ıslatarak sürdüm. ıslatarak sürünce çokçok güzel bir görüntü ortaya çıkıyor. sonrada crease bölgemede palette görmüş olduğunuz siyah farı essence karıştırma fırçasıyla uyguladım ve inglot 6ss ile iyice farı karıştırdım. mac 219 ile göz pınarıma göz pınarımdan göz bitimine olan tarafa alt kirpik başlangıcına kadar pigmenti ıslatmadan uyguladım dahada aydınlık bir görüntü oluştu.

 far kısmını bitirdikten sonra maybelline jel eyeliner uyguladım.(genelde rimel ve göz kalemini sürme işini kapatıcı sürdükten sonra yapıyorum)
kapatıcı : ilk önce essence concealer paletinden pembe olanı uyguladım göz altıma,göz bitimim benim kırmızı olduğu için biraz orayada yeşil uyguladım daha sonra normal rengini sürdüm. daha aydınlık bir görüntü vermesi için sigma concealer fırçamla inglot concealerımı uyguladım. yukarıda gördüğünüz resimdeki mac msf yi inglot 4ss fırçamla gözaltımı sabitlemek için kullandım. sonraa mac göz kalemimi gözümün içine ve kirpik diplerimin yarısına uyguladım ve inglot 20p ile gözkalemini dağıttım buğulu bir görüntü oluşturmak için. ( tüm kirpik dibim boyunca uygulamıyorum ben genelede eyelinerı ve gözkalemini yarım çekerim)
göz makyajımda son olarak avon süpershock ve üstüne mac false lashes uyguladım. göz makyajım ağır olduğu için rimel hafif sürmeyi seviyorum ve macın rimeli gerçekten çok hafif oluyor(günlük hayatta tercih etmiyorum)



gelelim ten makyajına...

ilk önce mac lightfull uyguladım.iyice nemlendirdim cildimi ve bir bakıma makyaj bazı oldu.daha sonra mac pro longwear fondotenle inglot ysm fondoteni karıştırıp inglot 27TG ile uyguladım. üstüne pembe kabuki fırçamla mac msf uyguladım ve allık olarak narsın allık paletindeki tüm renkleri karıştırıp inglot allık fırçamla uyguladım.


kaşım için ise tbs kaş farını tbs ruj fırçasıyla uygulayıp tbs şefaf rimelle sabitledim ( onun görüntüsü çok kötü olduğu için resim çekmedim :) ))


bu da pigmentin yakından görüntüsü.. ıslak uygulayınca yanar dönerli oluyor böyle kahve altın sarısı arasında gidip geliyor çook güzel bir renk :)


umarım okurken sıkılmamışsınızdır :)

herkese renkli günler geceler sabahlar diliyorum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder