13 Şubat 2013 Çarşamba

benefit primping with the stars


 evet sevgili okuyucularım  bir önceki postumda bahsettiğim seti sephoralarda tükenmeden kısaca tanıtmak istiyorum


1.resim setin dış görünümü.arkasında içindeki ürünleri gösteriyor.




                                 2.resim ise kapağın açılmış hali.           

3.resmimiz yukarıda gördüğünüz pembe kağıdın(tips tricks yazan yer) ardındakiler:)
  4. resim: ürünlerin numarası ve nereye uygulanacağı yazıyor.çok çok iyi bir şey bence bu.

5. resmimiz : yanlardakiler ürün kullanıma ilişkin bilgilerin içerdiği kağıtlar onları açınca ayna çıkıyor karşımıza ve oldukça büyük bir ayna kağıtları katlıyoruz ve 2.resimdeki pembe yazı karşımıza çıkıyor :)
 

1 numaralı ürün : göz bazı diye geçiyor ama ben bu ürünlere far bazı demeyi tercih ediyorum. daha bir kere kullanabildim ( kıyamıyorummmmm) ve oldukça başarılı buldum.içinde süngerli mini minnacık bir aplikatör çıkıyor ben bilmedim ve iki gözümede biraz değdirdim çok geldi bir kere bir gözüme değdirip diğerinede ürünü sürebilirim o açıdan bereketli bir ürün bence :)

2 numaralı ürün : benefitin meşhuurrr makyaj bazı. henüz kullanmadım kullandıkça yorumlarımı ekliyeceğim.
3 numaralı ürün : kapatıcı. ister yüzünüzdeki kusurlarınızı kapatın ister göz altı.ama ben göz altını kapatmak için fazla cıvık buldum. bir de dış rengine aldanmayın ürünü parmakladıktan sonra nerdeyse 2 ton açık oluyor onu mutlaka deneyin..
4 numaralı ürün : benetin. gene benefitin meşhurrrr sıvı allık-ruj ürünü. bunuda henüz kullanmadım :)
5 numaralı ürün : anladığım kadarıyla aydınlatıcı bir ürün. henüz kullanılmadı.
6 numaralı ürün : gene benefitin meşhurrr they're real rimeli.bunuda kullanmadım ama kullanınca severim gibime geliyor. plastik bir uca sahip ve ben plastik uçlu rimelleri severim sıkıntı yok benim açımdan :)
gördüğünüz gibi 6 tane mini boy ürün var ve eğer benefitin bu ürünlerini denemek istiyorsanız bence kaçırmayın bu fırsatı ve doğru sephoraya koşunnn..

ürün fiyatı : 99 tl

3 yorum:

  1. Benim en kısa sürede Sephoraya gidip almak istediğim Benefit kiti :) İyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence benefit kitler içinde en faydalı ve en çok işe yarayan ürün barındıran kiti :) bence ilk fırsatta almalısın :)

      Sil
  2. Kıyıp da kullanmadıktan sonra neden blogta yer verdin anlamadım, sitede de bu bilgiler mevcut!

    YanıtlaSil