18 Şubat 2013 Pazartesi

bitenler,çöpe gidenler...

daha önce bir project pan yazısı yazmıştım ve  ürünlerin çoğunu bitirdim aslında. sadece kapatıcılar kaldı onlarda bereketli çıktı bitmek bilmiyorrrr...

1-2-3-8-9 bittii.. diğerleri bitmedi galibada uzun süre bitemeyecek baya var içlerinde çünkü neyse tez vakitte biter inşallah.

ben bunun dışında bitirdiklerimi yazıcam..

rosmanndan aldığım rival de loop el peelingi . bana göre vasat ötesi vasat !!! içinde tanecikleri o kadar küçük ve etkisiz ki değil eliniz için işe yarasın yüzünüze sürseniz gene işe yaramaz.... bir daha asla almam..





 tonikler project pan'm.dan.. şu an tbs salatalık özlü toniği kullanıyorum ama bitince herhalde innovadan alıcam toniği onu daha çok sevdim sanki :)

loreal 4D .. hayatımın aşkı olduğunu daha kaç kere söylicem bilmiyorum.bitti kendileri en yakın zamanda yenisi alıcam

mac likit eyeliner. bana göre berbat. bir daha asla ama asla almıcam. sürerken kirpiklerime bulaşıyor ve donuyor üstüne rimel sürmeniz imkansiz. eyelinerin üstünde ikinci bir katı geçemiyorsunuz çünkü sürdüğünüz ilk kat sökülüyor çıkıyor hemen.bir de galiba kurudu bu ya. 6 ay içinde belik daha az bir sürede bitti. ben bi eyelineri 2 yıl falan kullanıyorum ki her gün sürüyorum. bir daha almıcamm kimseyede tavsiye etmem!

tbs vanilyalı lip balm. vanilyadan soğuttu benii ! ben vanilya aşığı bir insanım ve bu beni bitirdi hayattan soğudum. nası ağır bir tat nası ağır bir koku dudak kalıyor öyle yapış yapış rengide beyaz dudağa sürünce beyaz kalıyor öyle. içini çıkardım yıkadım ve şu an içine el kremi koydum küçük çanta aldığım zaman yanımda taşımaya:)

umarım sıkılmamışsınızdır. herkese renkli günler geceler sabahlar...

2 yorum:

  1. Loreal 4D dökülüyor mu?
    Çünkü arkadaşım kullanıyor.Ve inanılmaz dökülme yapıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yaklasik 3-4 tane bitirmisimdir ve hic ama hic dökülmedi. Ben rimel bitince dökülme yapar diye biliyorum ama yeni aldiysa ve dokulme yapiyorsa bilemicem onu ben hic ama hic karsilasmadim oyle bir durumla

      Sil