27 Şubat 2013 Çarşamba

missha bb krem 23 numara

merhabalar...

geçen gün misshashop tan alışveriş yaptım. herkesin kullandığı sonunda dayanamayıp benimde aldığım meşhur missha bb krem.











sitede sadece 23 numarası vardı. biraz araştırdım internetten rengi çok koyu değildi. koyu olmadığı sürece benim için sıkıntı yok. ama rengi cuk oturdu diyemem. (ben nc25 numarayım) . renk bana biraz açık geldi. pure beauty gibi rengi aslında belki bir tıkcık daha koyudur ama o beyazlıkta. pişmanmıyım şimdilik hayır :)

ben 20ml aldım. anam bir geldi minnoşş minnoş. o kadar küçük olabileceğini tahmin etmemiştim.neyse kendimi normal fondotenler zaten 30ml diye avutuyorum :)

2 gündür kullanıyorum.yağlanma parlama kusma artık ne varsa bir sorun yaşamadım. ben her seferinde bb kremin üstüne pudra sürerim buda engelliyor olabilir parlamayı. izler için bir şey söylemem içinde çok erken :) eğer ürünü bitirdiğim zaman izlerime faydasını görmüş olursam büyük boyunu alırım ama rengime daya uygun olanı :)

kapatıcılığı garnier'e göre üst seviyede bence. bir de pure beauty'e göre söylemem gerekirse hemen hemen aynııı.. kıvam konusu ise missha garnier'le pure b. arasında bir yapıda.ne çok cıvık ne de çok katı. ideal bir kıvam.
ben elle uygulama yapıyorum bb kremleri genelde iyi sonuç alıyorum böyle.izlerimin üzerine ikinci kat sürüyorum sadece sonuç mükemmel :)

( bu arada ürünü 30 tl ye aldım . 30tl ve üstü kargo ücretsiz.perşembe günü sipariş verdim cumartesi kargom elimdeydi.)

umarım azcıkda olsa faydalı olmuşumdur :)

renkli günler,geceler,sabahlar



2 yorum:

  1. aa zam gelmiş :s ben aynısını 30 tl ye almıştım :/ Minicik ama inan çok uzun süre gidiyor.Kapatıcılığı fazla olduğundan azcık bir miktar tüm yüze yetiyor :) güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 30 da olabilir ya tam hatırlamıyorum şu an :) ben kontrol edip fiyatından emin olıyım en iyisi :) evet minicik minicik sürüyorum iş görüyor umarım çabuk bitmezz :)

      Sil