18 Şubat 2013 Pazartesi

koton ve eczanemizde.com alışverişi

aslında koto değilde win max'tan aldım. o da kotonun ürünleri satıyor zaten etiketleri poşetleri kotonun sadece adı değişik kotonda bulamadığınızı orda bulabilirsiniz.bende kotona gittim takı almak için ama indirimde hiç takı yoktu bende win max'a girdim ve bu güzel cicişleri aldımm..

keyifli okumalar..

yalnız takıların üstünede göreceğiniz fiyatlardan dolayı kapl krizi geçirmeyin :)



 bu resimde özellikle sağdaki kolyeye aşık oldummm 4 tl kendileri !!! ve aldığım en pahali şey 6 liraydı.. resimde en çok yer kaplayan kolye ise 3 tl,yüzük ve küpe 4 tl



soldaki bileklikler 2 tl,ortadaki kolye çook orjinal bir şey 4 tl sağdaki kalpli kolye 6 tl





 bu iki minnoşta 4 tl......

ürünlere toplam 36 tl verdim..


perşembe akşamı eczanemizde.com dan alışveriş yaptım. bugün eve geldiğimde kapıda beni bekliyordu paketim :)



 kutunun içi böyleydi sıkıca paketlenmişti.

herkesin aşık olduğu benimde merak ettiğim bioderma h2o yu sonunda bende aldım. iki farkli şişe geldi bana soldaki şişeyi çok beğendim çok pratik onu atmayı düşünmüyorum bitince öbür şişeyi ona boşaltcam :) ben göz yada cilt makyajımı temizlemek için almadım. bazen göz makyajım çok iyi çıkmıyor kirpik diplerimde hafiften siyahlıklar kalıyordu onları silmek için aldım. yoksa benim hayatımın temizleyicisi sephora temizleme yağı...


 ve bu da hediyeleri :) kargo dahil bana 52 tl ye gelmiş oldu..

 herkese renkli geceler,sabahlar,akşamlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder