14 Şubat 2013 Perşembe

14 şubat makyajı


 merhabalarrrr... sevgililer gününüz kutlu mutlu olsun hepinizin :) bugün için yaptığım makyajı anlatıcam size..

dikkattt uzun bir post olucak !




 önce göz makyajımmm.. resmini koymayı unutmuştum ama daha önce tanıttığım benefit stars setindeki far bazını kullandım. ilk önce göz makyajından başlıyorum ben genelde. far bazından sonra inglot 28po ile tüm gözüme naked 2 paletimdeki en soldaki krem ve soldan 3.rengi sürdüm.daha sonra eyeliner çekeceğim yere
önce nakedin kendi yassı fırçasıyla soldan 2. daha sonra tam üstüne çizgi halinde soldan 4. rengi sürdüm. eyelinerımı bu sürdüğüm farlardan daha ince çekiyorum çok güzel bir görüntü ortaya çıkıyor denemelisiniz mutlaka. crease bölgemede sağdan 2.farı nakedın kendi karıştırma fırçasıyla uyguladım.maybelline eyelinerımı kendi fırçasıyla uyguladım.
kapatıcı : essence concealer paletindeki pembeyi tüm göz altıma yeşili göz bitiş çizgime daha önce kırmızı olduğunu söylemiştim.üstünee maybelline  affinitone onunde üstüne inglot amc kapatıcımı sigma concealer fırçamla uygulayıp tekin acar sabitleyici pudramı inglot 4ss ile uyguladım.gözümün içine mac siyah göz kalemim kirpik diplerime  freud farrugia far paletinden siyah olanı inglot fırçamla uyguladım. son olarak avon süpershock maskaramla göz makyajımı tamamladım..


 yüz makyajım...


daha kısa ve öz :)  balm shelter ile essence my base i karıştırıp inglot 27tg ile uyguladım. üzerine mac msf pembe kabukim ile sabitledim makyajımı.
 allık olarak : sephora sun disk kullandım. allık olarak kullanmaya bayılıyorum bunu çünkü mükemmel rengi varr.. 2 sene önce sephora indirimden 10 tl ye almıştım :)
 aydınlatıcı olarak mac'in koleksiyon ürünü olan aydınlatıcımı mac 109 fırçamla uyguladım.
 dudaklarıma gelecek olursak. balm'ın stainiac'ı. hem allık hem ruj olarak kullanılabiliyor bildiğiniz üzere ama ben allık için çook yetersiz buldum ve ruj olarak kullanıyorum zaten aplikatörü buna çok müsait. vee çok doğal bir renk veriyorr harikaa.. ilk indirimde alın derim :)


umarım beğenmişsinizdir..

renkli günler,geceler,sabahlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder