18 Şubat 2013 Pazartesi

inglottttt alışverişiiiii

merhabalar... gene bir inglot  alışverişi ile karşınızdayım ve umarım bu son olur artık ürünleri koyacak yerim bile kalmadı yani taşıyor artık :)  öncelikle fırça hiç kalmamıştı ve makyaj bazı özellikle makyaj bazı almak için gittim ama yoktu malesef bende bunlarla yetindim ama bunlarıda çokçok sevdimm.. inglot kalp ben ...





 bir adet fırça temizleyicisi aldım. son bir tane kalmıştı..
 2 adet far
1 tane lipgloss
1 tane ruj
1 tane dudak kalemi
 bunlarda renkleri
1-lipgloss
2-açık renkli far
3-koyu renkli far
4-ruj
5-dudak kalemi
alışverişime toplam 85 tl verdim ...

2 yorum:

  1. lipgloss'un rengi mükemmelmiş yalnız ya güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm daha iyileri daha güzelleri sizin olsun :)

      Sil