16 Mart 2013 Cumartesi

mac fluidline

merhaba sevgili okurlarım.. bugün size elimde 3 tane bulunan mac fluidline lardan bahsedicem. yani mac'in jel yapılı eyeliner'ları.. öncelikle fotoğraflara buyurun ..


bu tartantele koleksiyonundaki çantalı setin içinden çıktı, (elca'dan almıştım 35tl'ye:) )normalde alırmıydım sanmıyorum çünkü rengi bana göre çok açık kalıyor. ama genede kullanıyorum arada. sürümü çook kolayy yağ gibi kayıyor adeta.kalıcılığı çok iyi.bende akma bulaşma bozulma vs yapmadı. koyu bir kahve makyajda rengi belli olur ama normal ten rengine sürünce bende pek belli olmuyor. nc25'm bu arada.

ürün 3gram ve satış fiyatı 50-55 tl arası sanırsam dahada fazla olabilir güncel bi bilgim yok fiyatları hakkında...


 
  2.renk ; midnight snak .. bunuda elca'dan almıştım 13 tl. rengi güzel bir füme,siyah makyajda siyah eyeliner sürmeyenler için ideal olabilir.yada siyah eyelinerla sert bir görünüm istemeyenler için güzel bir seçenek. koleksiyon ürünüydü şuan aynı renk satışta var mı hiç bir fikriim yokk :(

3.renk ; blitz&glitz .. buna bayılırım işte ! aslında kendisi kopppkoyu bir yeşil,koyu bir asker yeşilide denilebilir ama ben bunu siyah amaçlı kullanıyorum çünkü bunu far gibi dağıtmayınca rengi belli olmuyor. zaten görüldüğü üzere en çok bunu kullanmışım :) buda bana hediyeydi.

unutmadan bunlar aynı zamanda far bazı olarakta kullanılabiliyorr,ben daha hiç kullanmadım o şekilde ama ilk fırsatta kullanıcam :)

rich groud hariç diğer ikisi simli gördüğünüz gibi ama beni rahatsız etmiyor ben ışıltıyı her zaman severimm :)


umarım beğenmişsinizdir..

renkli günler,geceler,sabahlar..

6 yorum:

  1. alınacaklar listesinde başını çekiyorlarda bi türlü elimdekileri bitiremiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallahhh tez vakitte alirsin kuzumm:)

      Sil
  2. rich ground ne kadar harika bir renkmiş öyle!

    YanıtlaSil
  3. Bir de yeşil olanı vardı ama adını hatırlayamadım şimdi =) Onu da almak istiyorum. Güzel bir yazı olmuş (:

    YanıtlaSil
  4. umarım en kısa zamanda alırsınn :) bana göre en açık renk rich ve kullandığım inglot lacivert eyeliner :) onun ötesindeki bütün siyah ve tonları canımdır :)

    YanıtlaSil