29 Mart 2013 Cuma

pastel spring blush on 15

bunu birden benden görün :)

internette görselleri ilk gördüğümde herkes gibi benim olmalı dedim ! ama internette büyük gözüküyordu yani ben normal boy avcumuz kadar büyük bir şey sandım. ama bir gittim göremki miniminnacık :) bu biraz hayal kırıklığına uğrattı beni ama 10 liralık ürün ne kadar çok olabilir ki dedim ve aldım :)







pembeside güzel o mat içinde sim yok,ama ben istemedim pembe ya evde pembe tonlu çok allığım var..bir de bu aralar turuncu allık aşkım kabarmış durumda. ben allığı yazlık-kışlık diye ayırmıyorum. turuncuyu kar yağdığında bile sürerimm soğuk pembeyi 40 derece yaz gününde de :)

allığın renk vermesi güzel..tupturuncu değil tabi ama çook beyazlarda güzel durcağını düşünmüyorum yadaa çok çok çok iyi dağıtılırsa doğal bir görünüm elde edilebilir..

bana göre kalıcılığı iyi. gün içinde tazelenebilir ama ben sevmiyorum makyaj tazelemeyi ve eve geldiğimde zaten makyajımın %80i yüzümde oluyor :)

peki almayan kaldı mı ? alın yaa :) kutusu şekli için yani :) 10 liralık allığa göre performansı çok iyi bence.

tam çantaya atmalık aslında.kutusuda plastik ağırlık yapmaz :)

ben watsonstan aldım ve stantlarda yoktu bu ürün. görevliye sordum çekmeceden çıkardı verdi. eğer yoksa sorunn ve çekmeceden çıkarsınlar :)


ben hiç allık bitiremedim :( bu gidişlede hiç bir zaman bitiremicem. bitirenleri gönülden tebrik ediyorum bi sırrı varsa istiyorum :)

2 yorum:

  1. bende hiç allık bitiremeyenlerdenim. ama sürekli de alıyorum. bu durumda bitmez tabii :)

    Bende bloğuma beklerim ;)
    http://makyajsizzolmaz.blogspot.com/

    YanıtlaSil