15 Aralık 2012 Cumartesi

günün makyajı.. # 1

merhabalarr.. ilk defa günün makyajı yazımı yazıyorum :) umarım sıkılmadan okursunuzz :)

 1.resim göz makyajıma ait...
*ilk olarak inglot kapatıcımı uyguladım
*daha sonra sabitleyici pudramla sabitledim(inglot 4ss) ama gerek yok inglot için çünkü baya kuru duruyor :) ben böyle seviyorum
*essence far bazı uyguladım
*mac.in hangi koleksiyonuna ait olduğunu bilmediğim far paletinden,pembe-yeşil-altın sarısı üçlüsünü karıstırıp tüm göz kapağıma uyguladım(kendi içindeki fırçasıyla) ve daha sonra bordo-kahve ikilisityle gözün bitimine gölge yaptım.geçen seneki yılbaşı koleksiyonundaki setlerde bulunan kesik uçlu far fırçasıyla uygulama yaptım.
*mac.in koyuuuu yeşil (ben siyah olarak kullanıyorum) jel eyelinerini kullandım ve bunu inglot kesik uçlu eyeliner fırcasıyla uyguladım
*inglot siyah göz kalemine alt kirpik diplerime ince bir çizgi çekip onu dağıttım ve gözümün içinede normal bir şekilde uyguladım
*en soonnnn hayatımın aşkı olan Loreal 4D ile kapanışı yaptık...
bu da yüz makyajımda kullandıklarımm

*pure beauty BB krem. daha önce tanıtmıştım kendilerini
*inlgot pudra.bunu procet panıma koyucam. onuda yakında yazıcam :)

allığın resmini çekmeyi unutmuştum ama herkesin bildiği the balm hot mama kulladım :)

renkli günlerr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder