6 Aralık 2012 Perşembe

yüzyılın icadı


size yüzyılın icadını tanıtıyorum kızlarcım.nerden aklıma geldi bende bilmiyorum bir anda kafam şimşekler çaktı ve sonuç böyle oldu.








evet bu bildiğiniz şal askısı.hangi mağazada aldığımı hatırlamıyorum üstündede yazmıyor.ama muhtelemen h&m olması gerekiyor.neyse bir çok mağazada vardır zaten böyle.

ben artık fırçalarımı gördüğünüz üzere bununla kurutuyorum... dolabınızın içine asabilirsiniz yada dolap veya çekmece kulplarına kapı askısına ne biliyim her yere asabilirsiniz. ama her fırçanın sap kalınlığı farklı oldugu ıcın genelde aynı kalınlıktaki fırçaları kurutabiliyorum daha ince durmuyor üstünde düşüyor.fırçaların baş aşağı kuruması gerek biliyorsunuz hepiniz o yüzden çok iyi oldu bu..siz siz olun böyle şey elinize geçince atmayın:):)



renkli akşamlar,geceler,sabahlar,öğlenler..kendinize popüler bakın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder