5 Ocak 2013 Cumartesi

inditex indiriminden .. // part 1 //

merhabalar. bildiğiniz gibi inditex grubu 2 ocakta indirime girdi.aslında benim almam gereken gözüme kestirdiğim çok şey yoktu. bir kaban vardı onada bugün kavuştum. zara'dan da bitane beğenmiştim ama o herhalde indirime dahil değil çünkü ne mağazada ne de sitede resmi yok. zaten reyonlar bence çok çok kötü. çoğu yazdan kalma tişörtler.yeni sezona ait hiç bir şey yok olanlar da zaten 10-20 tl düşmüş fiyatları ne anladım bende o işten. pull&bear den kazak beğenmiştim bugün baktım heryeri sökük sökük olmuş boncularının yarısı düşmüş falan çok kötü haldeydi..
bence indirim yapmadan önce insanlara alışveriş eğitimi verilmeli.her şeyi yumaklayıp atıyorlar bir kenara sonrada niye düzgün bir şey yok diyorlar herkes öyle yaparsa düzgün bir şey kalmaz tabi.
neyse çok konuştum azcık görsele yer veriyim :)



beyaz etiketliler forever new'den. ben oranın takılarını çok seviyorum.kıyafet pek bulamıyorum çünkü bana göre çok günlük kullanıma giyebileceğim bir şey yok o yüzden takı alıyorum genelde :)
diğerleri ise stradivariustan.ayrı ayrı fiyatları 12.95. bileklikleri çook sevdim çok güzeller.küpe setinede geçen bakmıştım internetten ama kalmamıştır diye umudum yoktu ama kalmıştı.diğer set yoktu o da olsaydı onuda alırdım :)


kaban stradivariustan.. 119 tl ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder