11 Ocak 2013 Cuma

alışverişşşşş // inglot // victoria's secret // watsons // mudo

merhabalarr... dün cevahire gittim ve güzel bir alışveriş yaptım :) gerçi tam manasıyla istediklerimi alamadım ama onlarada kavuşmama az kaldı :) buyrun sizi görsellerle baş başa bırakıyorum ...


 vs indirim var şuan. kofrelerde ve bazı ürünlerde 3 tanesi 50 tl gibi . benim aldıklarım 3 tanesi 50 tl grubundan.normalde bunların gerçek fiyatı 34 tl ve  3tanesi 102 tl yapıyor yani yarı yarıya geliyor fiyatı. benim aldıklarımın kokusu buram buram şekerli değil ben öyle sevmiyorum hafif şekerli olcak nahoş bir kokusu olması gerek :) içlerinden bana en uygunu bu üçüydü. arkadaşımın abd'den getirdiği dışında(onuda kullanmadım daha) vs ilk body lotionla tanıştım ve gerçekten






aşık oldum ! dünden itibaren benim diğer bütün body lotionlarla aramdaki ilişki koptu. bundan sonra tek gerçek vs !! nasıl güzel kokuyor anlatamammm.. kokusuda kalıcı geldi bana duş alıp yattım ve sabah miss gibi kokuyordum hala. diğer kullandığım ürünlerde bu yoktu o yüzden çok sevdimm.. bu 3ü bir yıl yeter bana herhalde belki daha fazla :) biterse tekrardan vs :) tavsiye ederim gidin alın ve aşık olun. seyahat boy ürünlerin kofreleri var 3 body spray ve 3 body lotiondan oluşuyor onlardan alın ve deneyin :)


 cüzdanım mudo'dan. bej,siyah ve bu rengi vardı sanırım. ben değişiklik olsun diye bu rengini tercih ettim. sert deriden yapılmış bölmeleri gördüğünüz gibi sol tarafta kağıdın olduğu yerde de bozuk para için fermuarlı göz var. 19.90 tl ye aldım.


 cevahir watsons diyorum başkada bir şey demiyorum. kendimi zor tuttum çook zor hemde. watsonslarda maybelline lerde göz ürünlerinde %30 indirim var ve bende bu eyelinerı denemek istedim.eyelinerkolik olaraktan. ben kabının kapağını sevmedim.kabı güzel cam buğulu bir kavanozda ama o kapak nedir ya ne o şimdi oldu mu ? teneke kapak koymuşlar resmen. fırçasıda bilinen eyeliner fırçalarından çok farklı kolay uygulama sağlayacakmış gibi duruyor. bakalm nasıl olcak..
kış olduğu için burt's bees lip balm nar özlüsüne şans vermek istedim ve ondanda aldım.


 ve inglotttttt... kurtarın beni bu inglot aşkından nolurr :(( dayanamıyorum .. cevahir inglotta pudra ve fırça açısından oldukça ürün var ama kapatıcı konusunda aynı şeyi söyleyemicem. boş bir palet aldım evdeki ürünlerimi koymak için. bir de purda aldım içine.
7FS yani kesik uçlu far fırçası.bunu çok istiyordum ve kavuştum. inglottan almadığım fırça kalmadı herhalde..
20P. bunu çok merak ediyordum ne işe yarayabilir diye. çalışan bayana sordum buğulu göz makyajı için dedi ve beni kalbimden vurdu. uzun ve kısa saplı olmak üzere bunun 2 çeşiti var arada sadece 6 tl gibi bir fıyat farkı var.
bu da paletimin dolu hali. pudranın hemen üstündeki geçen günlerde aldığım inglot farım. yanındaki lacivert mac. ( elcadan almıştım palete koyarken kırıldı kenarı ) diğer ikisi ise tekin acarın farı.

herkese renkli günler,akşamlar,geceler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder