25 Ocak 2013 Cuma

fırçalarım ...

merhabalar. geçen hafta fırçalarımı yıkadım ve siz değerli okuyucularıma tanıtmak için resimledim haftaiçi çook yoğun olduğum için anca yazıyı yazabildim aslında bu yazıyı haftasonu yazmayı planlıyordum ama bugün boş kaldım yazıyım bari geciktirmeden dedim.. bunlar fırçalarımın bir bölümü herhalde ekstradan 6-7 tane daha vardır. onlarıda bir ara göstermekten zevk duyarım ... buyrun fotograflara..







  1. tbs kaş tarağı 
  2. essence karıştırma fırçası. aynı zamanda bunu ben göz pınarıma aydınlatıcı sürmek içinde kullanıyorum 
  3. ecotools kesik uçlu eyeliner fırçası . fırça ince bir fırça eyeliner uygulaması kolay. kesik uçlu,kaliteli ve uygun fiyatlı bir fırça arıyorsanız buna şans verebilirsiniz
  4. sigma concealer fırçası. fırça güzel bir fırça kaliteli. ama concealer fırçaları pek kullanılmıyo ama ben bunu concealerımı sürdükten sonra parmaklarımın kalın gelipte güzel sürülmeyen yerlere concealer sürmek için kullanıyorum
  5. tbs far fırçası.  bu gölgeme fırçası diye geçio ama bence alakası yok normal far fıçası :) yaniiiii şöyle böyle bir fırça işte idare eder :)
  6. tbs far fırçası.  bunu son zamanlarda kullanmaz oldum. satabilirim  :)
  7. -8 tbs ruj fırçası.  birinin altında oje var dikkat ettiyseniz. onu göz pınarıma aydınlatıcı sürmek için kullanıyorum diğerini ise kaş farımı sürmek için çok iyi iş çıkartıyo :)
  8.  tbs ruj fırçası.
  9.  inglot 13P : bunun bir de uzun saplısı var ama ben kısa olanı aldım. göz altıma sürdüğüm farı dağıtmak için kullanıyorum ve çook güzel iş çıkarıyor. minicik bir fırçaya sahip zaten.
  10. inglot 28PO. : güzel bir far fırçası. ben çok memnunum . ürünü güzel uyguluyor 3-5 defa aynı işlemi yapmaya gerek kalmıyor bir seferde yeterli uygulama sağlıyor.
  11. inglot 4SS : gözaltıma sabitleyici pudramı sürmek için kullanıyorum.tombik tombik yerim onu :)
  12. inglot 6SS : karıştırma fırçası ve işinin hakkını veriyor :)
  13. avon pudra fırçası : bunu niye aldım bilmiyorum. geçen gün diğer pudramı fırçamı yıkadım ve bununla uygulamak zorunda kaldım pudramı. yani fena değil ama alınması gerekende bir ürün değil bence kılları sentetik ürünü hemen almıyor falan...
  14. coastal scents pembe kabuki :  kullanmalara kıyamadığım evladım.. iyiki almışım bunu zamanında gerçi bir ton kargo parası vermiştim ama. keşke c.s burdada satılsa çokçokçok kaliteli öyle böyle değil ! genelde bunla mac msf mi uyguluyorum ve hakkını veriyor:)
  15. ecotools kabuki :  bu fırçanın kabuki olması için bence kılları çook seyrek. bazen sabitleyici pudra uyguluyorum. ama kılları dökülmüyo bozulmuyo ecotools kalitesi.
  16. mac 2012 için çıkan yılbaşı koleksiyonunun allık fırçası : yanii bilemedim bu ürünü ya. kılları bir tuhaf,mac allığımı uygulamak için 21411455 kere ürün almak zorunda kalıyorum falan değişik ..
  17. aynı koleksiyona ait olan mac kesik uçlu far fırçası : bu güzel bir far fırçası,memnunum bundan:)
  18. ecotools far fırçası :  eğer uygun fiyatlı ve kaliteli bir far fırçası istiyorsanız en yakın gratise koşun ! harika bir fırça..her makyajımda kullanıyorum nerdeyse.
  19. ecotools karıştıma fırçası : yumuşaklıktan ölücek :) bu da görevini güzel yapıyor memnunum.
  20. ecotools allık fırçası :  o kadar güzel bir fırça ki ... ürününüze bir kere değdirmeniz yeterli güzel bir uygulama sağlıyor.
  21. ecotools kapatıcı fırçası : bunu kullanmıyorum duruyor öyle sağda solda satsammı napsam bilemedim :)
  22. sigma fondoten fırçası : ben bununla köpük ve likit allık uyguluyorum :) ve çok başarılı oluyor öyle..
  23. tbs allık fırçası : hayretler içinde kullandığım bir fırça. ürünleri hemen hopp diye alıyor bir seferde ve güzel uygulama sağlıyor. bir tane kullanmadığım var satışta..
  24. inglot 24SS : inglotun çift taraflı fırçası. küçük tarafıyla bir ara kapatıcı uyguluyordum ve gerçekten çook iyi sonuç veriyordu.bu aralar aydınlatıcımı bununla sürüyorum,diğer tarafıda normal allık için kullanıyorum güzel yani seviyorum bu fırçamı ama muhafazı zor oluyor çift taraflı olduğu için..
  25. sephora allık fırçası : bunu minarel ürünlerimi kullanmak için almıştım ama inglot likit allığımı uyguluyorum arada güzel iş çıkarıyor kerata. kılları inanılmazzz sık aslında tam minarel ürünler için..
  26. sephora kesik uçlu allık fırçası = kaplkalpkalp. bu fırçaya aşığımmm !! o benim dünyam ! o benim her şeyim ! ben kontur yapmıyorum allığımı bununla uyguluyorummmm ve tek kelime ile muhteşem..
  27. inglot 15BJF : bunun kılları çok seyrek olduğu için pigmentasyonu yüksek ürünleri kullanıyorum.nars allık paletim için ideall..
  28.  sigma pudra fırçası : benim bir tanecik pudra fırçam.. pudramı bununla uyguluyorum ve güzel uyguluyor..





umarım sıkılmamışsınızdır okurken baya uzun olmuş :)

sigma kullananlara bir sorum olucak,ben fırçalar çok kıl döküyor sizde de böyle oluyor mu acaba ? sadece yıkarken değil yüzüme sürerken bile en az 4-5 tane bırakıyor yüzümde. o açıdan sınıfta kalmış bence sigma..

renkli günler,geceler,sabahlar...

2 yorum:

  1. oy oyy gözüm gönlüm açıldı fırça görünce :) umarım benmde bu kadar çok fırçam olur bir gün :) benimkiler gösterilmeyecek derecede az :))

    YanıtlaSil
  2. olur olur merak etme:) yılların birikimii bunlarr :)

    YanıtlaSil