5 Ocak 2013 Cumartesi

inglot indirimi // part 4

bir inglot indirimiyle daha karşınızdayım :) malum inglot son günlerini yaşıyor bende alabileceğim daha neler kaldı diye her seferinde mağazaya uğruyorum. bu seferde payıma düşenler bunlar..








bir adet far. rengi tam olarakta bu galiba belki bir tık daha koyudur. mat bir far. kahverengi göz kalemi. kahverengi eyeliner çektiğim zaman kullanırım diye aldım. ve 23 nolu concealer.daha çnce 21 aldım ve biraz açık buldum o yüzden bulmuşken bunu aldım. fırçada alıcaktım ama istediğim kalmamıştı malesef. metrocity.den alışveriş yaptım ve bence diğer inglotlara göre daha fazla ürün kalmış orda.

bir de dipnot eklemek istiyorum..metrocitye indirimin 3. günü gitmiştim ve orda çalışan bana concealer hiç kalmadığını söylemişti. tabi önce bir şok oldum sonra herhalde bitti 2 günde dedim ve 2 gün önce gittiğimde bazılarında numara vardı.ben bu çalışanları anlamıyorum malesef.....

renkli günler,akşamlar,geceler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder