16 Eylül 2012 Pazar

Eyeliner karşılaştırması

benim şu an da kullanmakta olduğum iki tane likit eyeliner var.bunlardan biri mac diğeri TBS.(inlogt vardı bitirdim:))) )

mac'in Superslıck Liquid eye liner ..parlak bir liner bu ama öyle disko topu gibi parlamıyor hafif bir parlaklık çok güzel bir doğallık veriyor.ama benim için kötü yanı sürerken eğer kirpiklerinize değdiyse silmeniz gerekio çünkü üstüne rimel sürülünce topak topak kalıyor ve kirpikleri biraz sertleştiriyor.kalıcılığı oldukça iyi sabah sürdüğümde akşam eve geldiğimde olduğu yerde duruyo sıkıntı yok :) bir de temizlerken topak topak oluyor onun nedenini bilmiyorum ama:) fırçası TBS ye göre daha kullanışlı ince uzun keçe ucu var sürümü daha kolay o yüzden. fiyatı 48 tl.di.Bir daha alırmıyım......sanmıyorum,bu kirpiğe bulaşma olayı bana göre değil :)








TBS'ye gelinceee..bu daha mat hatta matoğlu mat bile diyebilirim:) rengini güzel veriyor iki kat uygulamada kömür siyahı elde edilebilir.bunu daha çok günlük kullanıyorum sağa sola giderken şipşak çekiyorum hemen.bana göre bunun da kalıcılığı gayet iyi.benim göz çevrem kuru olduğundan herhalde kolay kolay akma bulaşma yapmıyor çok şükür:) bununda ucu keçe uçlu ama en uççç kısmında incelik var oda sürümü kolaylaştırıyor ama mac'in sürümü daha kolay.bunun fiyatını malesef hatırlamıyorumm ama 20-30 arası bir şey olabilir mat eyeliner isteyenler bi gidip bakabilir:)





bunlarda ikisi arasındaki fark. üstteki mac,alttaki TBS

rengi tbs daha toğun veriyo mac'i belli olsun die iki kat uyguladım.





şimdide Loreal'inkileri denemek istiyorum. onlar nasıl kullanan var mı ??


renkli günler (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder