11 Eylül 2012 Salı

Nerden Başlasam ??

Merhabaaaaaaaaa..Ben yeni blog yazarınız :) umarım yazacaklarımı seversiniz :)
'x' üniversitesinde psikoloji son sınıf öğrencisiyim. istanbulun 'x' semtinde yaşıyorum :) 22 yaşındayım.Çok fazlasıyla gezentiyim:)Bir çok insana göre aslında boş vaktim çok fazla bende değerlendiriyim diye düşündüm blog yazarak :)

blogun içerikleri ne olacak peki..
1-Makyaj ağırlık olacak.
2-Cilt bakımı olabilir ama şu an ilaç tedavisinde oldugum için pek ürün kullanmıyorum :)
3-Takııııııı (kalpkalp)
4-Giyim kuşam
5-bilmiyorum ne isterseniz :)

oje kullanmıyorum o yüzden ojelere yer veremicem şimdiden özür diliyorum.

başka ne yazsam bilemedim eksiğim varsa söyleyin lütfen :)

şimdilik bloga ait tweetr ve facebook adresi yok ilerleyen zamanlarda olur o da inşallah:)


bu benim makyaj dolabım. Nerden isterseniz başlayabilirm.

yorumlarınızı ve desteğinizi bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder