30 Ekim 2012 Salı

rimel çıkartması..

siz siz olun maybelline rimellere bulaşmayın bence,gerçi çok memnun olanlar var orasını bilemem.benim kirpiklerim normal hali bile hafif kıvrık ve kaşlarıma çok yakın ama maybelline rimeller hiç bi işe yaramıyor bende bu zamana kadar hep bu farklı olmuştur diye diye yeni ürünlerinden aldım hep ama cıxxx hiç bi halta yaramıyor bence :) favorimi soracak olursanızzzzzz..Lorea'l . .efsane ötesi hayal bi rimellere sahip kendilerini..benim şu an kullandığım ve bittikçe kullanacağım tek rimel ..


işte bu bebek.... bu gerçi ultra black ama olsun diğeride güzel ikiside benim bebeklerimm...
kirpikleri dolgunlaştırıyor,uzatıyor vs vs vaadettiği ne varsa bana göre yerine getiriyor kendilerine senden asla vazgeçmem bebiş!! fiyatı 40-50 arası bir şey biraz tuzlu ama köküne kadar hakediyorrr..

diğer bir olur rimelim ise gene Lorea'l den..

volume million lashes.. gerçekten milyon tane kirpik çıkarıyor size..4D ile tanışmadan önce bunu kullanıyordum ve buda inanılllllmmmaazzzzzz güzell herkese tavsiye ediyorum.buna eş değer olarak maybelline klasik mor renkli rimelini öneriyor ama Lorea'l in tırnağı bile olamaz kesinlikle alakası yok yani:)bununda fiyatı 30-40 arası bir şey galina hatırlamıyorum :(

siz siz olun bu iki rimeli deneyin pişman olmazsınız..


renkli günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder