18 Ekim 2012 Perşembe

sephora supreme cleasing oil

taa taaammmmm... iste hayatımın aşklarından biri. (kalpkalpkalp). makyajımı başka hiçç ama hiç bir şeyle çıkarmıyorum ben.bu ürün candan öte bir şey ve inanılmaz bereketli benim 1.5 sene olcak yarıdan çok çok azı bitti. ağır göz makyajınızı waterproff rimel eyeliner vs ürünlerinizi özellikle inglot amc eyelinerları 'tak' diye çıkarıyor. performansa inanamazsınız ya o kadar muhteşemki :) dünyanın enn ağır göz makyajını yapın bunla max 3 dakika içinde kurtulursunuz o makyajınızdan.
kuru elle kuru yüze göze nereye istiyorsanız uygulayın.göze uygularken sakın gözlerinizi açmayın sonra bir süre etrafı bulanık görürsünüz şahsen bende artık sorun olmuyor. iyice ovduktan sonra makyajınızı suylu bir kez daha ovun o zaman temizleme sütüne dönüşüyor bu muhteşem ürün. daha sonra suyla durulayın ama gerçekten yağlı bir his bırakıyor insanda. göz makyajım için kullandığım ben göz yakmaması için en son olarak dalin vs kullanıyorum yüzümü onla yıkıyorum mis çiçek ! hiç bir şey kalmıyor. yüzdede uygulanıyor ama ben çok ten makyajı yapmadığım için kullanmadım hiç lakin göz makyajı için birebir:)

of ne çok konuştum :)

fiyatı : 20-30 arası bir şey ben aldığımda 23 tü belki zam gelmiştir bilmiyorum :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder