19 Kasım 2012 Pazartesi

azcık fırçalarrr...

yeaappppp. bugün size 3-5 tane fırçamı tanıtıcamm bir anda hepsini tanıtmaya gücüm yok malesefff :)



ilk bebeğimiz inglot 6SS. ben kendilerini göz altıma transparan pudrayı sürmek için kullanıyorum ama eminim çok iyi far karıştırma fırçasıdır lakin o iş için bence biraz büyük :) bunun bi küçüğü 4SS var o daha iyi olur far karıştırmak için kanımca.. kendileri yıllardır benim kadim dostum hergün kullanıyorum sıklıkla yıkıyorum ediyorum hiç kıl dökmedi taş gibi duruyor kıllarıda yumuş yumuş çok güzelll :) fiyatını malesef hatırlamıyorum ama şuan tahminen 40-60 arasıdır çok göreceli bi tahmin oldu ama yapcak bişe yok :)


ikinci bebeğim ise gene inglottan 29PO.bu daha yeni sayılırr yazdan önce almıştım galiba.harikaaaa bir far fırçası bütün farlarımı utanmasam bunla sürcemm :) kendilerini baya baya seviyorum gene yukarda bahsettıgım gıbı yumusak kıllı ve hıc kıl dokmedı sımdıye kadar bilindik inglot kalitesi bence :) bunun fiyatınıda hatırlamıyorummm :( 40-60 diyelim bizim olsun :)



vee sıradakiii ecotools far fırçasııı. bu tek olarak gratislerde satılıyor ve fiyatıda çok uygunn. bu da klasik ecotools kalıtesi yumusak kıllı kıl yogunluguda fena değil bunla genelde simli farlarımı sürüyorum bunuda her makyajımda kullanıyorum desem yeridir :)



diğer bebiş ise gene ecotools'da far karıştırma fırçası. bu setin içinde satılıyo kabuki allık fırçası vs falanda var.genelde karıştırma işlemimi ben bununla yapıyorum ve oldukça iş görüyo bana göre canım istediği zamanla sadece farı bile bunla sürüyorum bazen seviyorum bunuda bütün fırçalarımı seviyorum :) bunun seti şu an gratislerde 30-40 tl arası satılıyor setin içindeki diğer fırçalarda çok güzel özellikle allık fırçası.



bu da essence karıştırma farı. bunun kılları biraz sert bence kılları çok yoğun olduğu için herhalde oda zaten fırça kısmıda küçük.küçük gözlüler için güzel bence yani fena değil zaten ucuz bişey deneyin isterseniz :)






 şimdilik bu kadarrr :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder