22 Kasım 2012 Perşembe

maybelline dream touch köpük allıkk

merhabalarrr.... bu üründen okuduğum kadarıyla bir çok blogger memnun olmasa ve sevmesede ben tek kelime ile ba-yı-lı-yo-rum ! hastasıyımmm yani o derece. o nası bir renk verme o nası bir parlaklık o nasıl doğal o nasıl güzel o nasıl kalıcı o o o o bir köpük allıkk :)) neyse uzun lafın kısası ben bunun renk vermesini çok seviyorum bu renk tonlarında aradığım en güzel rengi bunda ulaştım şeftali pembe arası böyle çok tatlış bi rengi varki sormayın :) yaz kış farketmio benim için kullanıyorum daha bugün kullandım :) ben kendilerini bildiğiniz yassı fondoten fırçasıyla uyguluyorum gayette güzel oluyor öyle seviyorum :) biterse alırım bir daha herhalde o kadar seviyorum.. maybelline ürünlerinden pek haz etmem ama bu allık çok güzell :):)


 minik cam kavanozda kendileri gördüğünüz üzere:)
 rengin tatlılığına bakarmısınızzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder