4 Kasım 2012 Pazar

İNLGOT AMC kalem ruj

kalem ruj modası şu an hemen hemen bütün firmalarda var amaaa ben ilk inglotta gördüm,2-3 yıl oluyodur ben bunu alalı 3 tane var bende(biri satışta) ve severek kullanıyorum . yalnızzzzz şöylee bir eksisi var, dudakları inanııllmaaazzzz kurutuyooo dayanırım bir şey olmaz derseniz zımba gibi kalıyo dudakta öldür Allah öldür çıkmaz ordan yemek yedikten sonra nolur bilemem o kadar uzun süre kalmıo benim dudagımda.bendeki bu 23 numaraları rengi ve nemlendiricinin üstüne hafiften geçtiğim zaman dudağa çoook güzel bir renk ve çok güzel doğallık veriyor. dediğim gibi tek eksisi kuru yapıda olması ama renksiz bir nemlendiricinin üstüne sürdüğünüzde görüntüsünden yenmez :) fiyatı 30-35 arası olabilir ben aldığımda 28 di galiba hiiç hatırlamıyorum yanıltmakta istemem max 40 lira alın yanınıza mutlaka paranız artar :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder