27 Kasım 2012 Salı

pure beauty bb krem




öncelikle gördüğünüz gibi kapatıcılığı yok denecek kadar az sadece rengi hafifletmiş.üst resimde damarlarım daha yeşilken alt resimde daha az yeşil gözükmüş :) dikkatli bakarsanız zaten sürüldüğü yerler belli oluyor.
neyse yorumlarıma gelelim :)
-gördüğünüz gibi ince uzun bir tüpün içinde 30 ml bir ürün ve ağzıda çok ince olduğu için kontrollü ürün alımını sağlıyor.gerçi bundan şu an varmı hala bilemiyorum geçen gün garnierin eski bb krem kabı olan kabı şeklinde vardı ama bilemiyorum dediğim gibi :)
-önceliklee dehşet bir kokusu var.koku sevmeyenler bulaşmasın bile.ama ben sevdim:) kötü kokmadığı sürece her kokulu ürün kabulum:) temiz kokuyo bu ya böyle garip güzel bir kokusu var:)
-gördüğünüz gibi ve diğer bir çok bb kremde olduğu gibi kapatıcılığı yok denecek kadar az ama ürünü fazla kullanırsanız fondoten gibi oluyor öyle değişik bir kıvamı var normal bb kremlerde gibi hafif değil biraz yoğun bir kıvamda.
-kalıcılığı iyi üstüne ben mac msf geçiriyorum rengi o zaman daha da uyuyor tenime.ilk sürdüğünüz zaman zaten bembeyaz bir şey oluyorda iyice yedirmek gerekiyor o zaman oturuyor cildinize.
-parlama konusunda bir şey söyleyemeceğim çünkü her gün kullanmıyorum ve kullandığım günde dikkat etmedim açıkcası :)
-bulaşıyor ! evet her yere bulaşıyor buda. gerçi ben bugüne kadar bulaşmayan ten ürünü görmedim benim allıklarım bile telefonuma bulaşıyor :)
 -aldığım zaman watsonsta indirimdeydi denemek için aldım hala deneme aşamasındayım sanırım :)
son olarak..galiba ben fondoten bb krem kızı değilim :) pudrayı bile zor suruyorum :)

evet yeni bir yorum ekliyorum.bugün kullandım ve görüşlerimi bildireceğim size. sabah 10.30 da sürdüm kendilerini ve eve geldiğimde saat 17.00dı .en ufak bir parlama kusma yayılma bozulma cart curt hiç bir şey yoktu. ama sürdükten sonra üstüne ben tbs pudra geçtim hafiften.yani üzerine bir pudra geçerseniz parlamayı engellersiniz.dip not = şu an kullandığım ilaçtan dolayı benim cildim çook kuru ondan dolayı parlama yapmamış olabilir bilginize.. :)

renkli günlerr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder