10 Kasım 2012 Cumartesi

gidenler,gelenlerr...

merhabalarrrrrr. ben bu yazımda bitirdiklerime ve yeni aldıklarıma yer vericem :)

ilk ürün ' nivea aqua sensation göz kremi'. benim göz çevremm inanılllmmaazzzz kuru krem sürmediğim zamanlar pul pul dökülüyor o derece yani günde en az iki kere sürmem gerekiyor ve bugune kadar bir çpk göz kremi denedim en basta tbs E vitaminlisini hiç bi işe yaramadı ama bu ürün tam benlik zaten 2.aldım :) sizinde göz çevreniz çok kuruysa denemenizi tavsiye ederim çok güzel nemlendiriyor ben çok seviyorum kendilerini :) kıvamı çok yoğun değil normal el kremlerinden daha cıvık,bir çok insan böyle kutulu şeyleri hijyenik olmadığı için sevmez ama zaten ben yüzüme gözüme krem sürceğim zaman elimi falan iyice yıkıyorum yani ben pek dert etmiyorum bu kavanoz meselesini :) küçücük bir cam kavanoz içinde boyunu anlamanız için 1 TL ile çektim zaten kendileri 15 ml, ben 7-8 ay kullanmışımdır rahat.bittiği için acilen almak zorunda kaldım gratisten 25 TL ama nivea ürünleri genelde sürekli bi indirim halinde oluyor o zamanlar alıp denemeniz daha iyi :)



tabi bu yenisi içi dolu hali :)

diğer biten ürün ise herkesin bildiği nivea pembe greyfurt aromalı yüz yıkama jeli. bende çıktığı zamanlar reklamlara aldanım almıştım ama hiç bi faydasını göremeyip bir kenara atmıştım lakinn yüz yıkama jellerim kenara ata ata bir hayli birikince duşta yüzümü yıkamak için kullanmaya başladım:) bol keseden kullanıp bitirdim zaten çok şükür :) ama benim yıllardır zaten yıldızım neutrogena ürünleriyle bir türlü uyuşmuyo bir faydasını göremiyorum umarım bir daha reklamlara aldanıp başka ürünlerini almam :) kokusu evet güzel :)



diğer bir ürün ise zamanında doktorun tavsiye ettiği aknicare krem. bi aralar sivilce tedavisi için doktora gitmiştim bunu vermişti sonra doktoru değiştim bunu da bir kenara kaldırmıştım :) ama cildim çok kurumaya başlayınca geri çıkardım meydana.sadece geceleri yatmadan önce sürülmesi gerekiyor,su bazlı bir krem,bunun bir de losyonu vardı onla kullanınca biraz faydasını görmüştüm,yani bunu doktorunuza danışmadan alıp kullanmayın bence :) mart gibi almıştım bu kremi yaklaşık 50-60 arası bir şeydi 50ml ürün ve çoğu eczanede bulunmuyor malesef internetten daha kolay ulaşılır.









bir diğer biten ürünüm ise Zara Hello Kitty parfüm.Koklayınca adete kokusuna kapıldım büyülendim aşık oldumm ve hemen aldım :) ama kendileri hiç kalıcı değil maleseffff :( bende bol bol bol bol kullanıp bitirdim :) şu an satılıyormu bilmiyorum ben yazın aldım 19.90 TL idi :)


 veeeee taaa taammmmmmm. ailemin yeni üyesi kendilerini :) ne zamandırrrr gözüm bundaydı geçen gün hiç almak aklımda yokken hopp diye daldım mağazaya ve aldım :) kendileri her makyaj yapan kadının dolabında mutlaka bulunması gereken bir fırça ben daha 2 kere kullandım alışamadım daha bakalm ilerleyen günlerde ne düşüncem kendisi hakkında :) buğulu göz makyajı yapmakta usta bir fırça sürdüğünüz göz kalemini bunla dağıtabilir yada farınızı ince bir çizgi halinde bununla sürebilirsiniz :) aynısı inglot'ta %50 indirimde açıksası biraz içime oturdu bu durum çünkü kendilerine 64 tl verdim :( neyse sağlık olsun :)



 bitenler ve gelenler bunlar :)

İnlgot bazı fırça ve ürünleri şu an %50 indirimde gidin bir koşu bakın derim :)
 ve mac holiday koleksiyonu 15 kasımda çıkıyormuş,istinye parkta bayaan öyle dedi bana :)

renkli günler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder